Абонентське бухгалтерське обслуговування підприємств та організацій

Written by Наташа on . Posted in АБОНЕНТСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

        АБОНЕНТСЬКЕ БУХГАЛТЕРСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ

     Якісне бухгалтерське обслуговування підприємств та організацій, а також кваліфіковане складання бухгалтерської звітності - основа ефективного розвитку бізнесу організацій. Своєчасне складання бухгалтерської звітності і відновлення бухгалтерського обліку дозволяє виключити штрафні санкції та запобігти фінансовим втратам.

    Кваліфіковані спеціалісти Юридичної компанії «ОЛ ІНКЛЮЗІВ» здійснюють бухгалтерський супровід організацій - це розробка первинної бухлтерської документації, складання бухгалтерської звітності, статистичних, аналітичних та податкових звітів та здача їх у відповідні структури та органи. Бухгалтерський супровід підприємств здійснюється за відпрацьованою схемою відповідно до нормативних документів українського законодавства. Ведення та складання бухгалтерської звітності часто змінюється, і досвідчені фахівці компанії допоможуть оперативно дізнатися всі нововведення і зміни в бухгалтерському обліку.

    Юридична компанія «ОЛ ІНКЛЮЗІВ» має налагоджені системи взаємодії з різними державними структурами та інспекціями і використовує найбільш ефективні методи для того, щоб підвищити бухгалтерський супровід організацій і якість послуг, що надаються.

  Комплексне бухгалтерське обслуговування підприємств та організацій - відмінна можливість своєчасно отримувати консультації висококласних фахівців з усіх питань господарської діяльності компаній, ведення документообігу, розрахунку заробітної плати працівникам і з інших питань бухгалтерського обліку.

      Комплексне бухгалтерське обслуговування підприємств та організацій включає в себе:

    ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства;

    підготовка та надання фінансової й податкової звітності користувачам;

    генерування первинних документів за запитом Клієнта;

    підготовка документів на одержання кредитів, дозволів і т.д.;

    складання внутрішньо-корпоративної фінансової звітності;

    аутсорсинг бухгалтерських процесів;

    інвентаризація первинних документів;

    супровід процесу впровадження бухгалтерських програм.

Наші переваги: висококласний бухгалтерський облік, професійний бухгалтерський супровід фірм, підприємств і організацій, великий практичний досвід роботи і доступна вартість послуг. Співпраця з нашою компанією гарантує професійний бухгалтерський супровід організацій.

 

Вартість послуги абонен. обслуговування:

                                                                                                 

Абонентське бухгалтерське обслуговування:

1) Пакет "Початківець" ( 0 операцій на місяць - "пустышка") -  1000 грн. (складання та подача нульових звітів).

2) Пакет "Базовий 1" (від 0 до 5 операцій на місяць) -  1500 грн. (складання та подача звітів, введення та разноска даних в 1С, нарахування заробітної плати працівникам, подання персоніфікаційних даних, контроль за змінами та надання рахунків для сплати).

3) Пакет "Базовий 2" (від 5 до 10 операцій на місяць) - 1800 грн. (складання та подача звітів, введення та разноска даних в 1С, нарахування заробітної плати працівникам, подання персоніфікаційних даних, контроль за змінами та надання рахунків для сплати). 

4) Пакет "Оптіма" (від 10 до 20 операцій на місяць) - 2000 - 2500 грн. (складання та подача звітів, введення та разноска даних в 1С, нарахування заробітної плати працівникам, подання персоніфікаційних даних, контроль за змінами та надання рахунків для сплати).

5) Пакет "Оптіма МАХ" (від 20 до 50 операцій на місяць) -  2500 - 4000 грн. (складання та подача звітів, введення та разноска даних в 1С, нарахування заробітної плати працівникам, подання персоніфікаційних даних, контроль за змінами та надання рахунків для сплати).

 

Додатково сплачуються:

Підключення до послуги електронна звітність - коштує 700 грн.

 

Перелік додаткових послуг:

 

- Підтвердження відомостей про юридичну особу;

- Отримання ідентифікаційного номеру іноземця;

- Пошук та надання юридичної адреси;

- Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);

- Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;

- Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;

- Реєстрація Баз персональних даних;

- Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;

- Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);

- Реєстрація платником єдиного податку;

- Реєстрація Торгової марки (ТМ);

- Отримання Ліцензій або Дозволів;

- Розробка шаблонів договірної документації;

- Абонентське юридичне обслуговування;

- Доставка документів в офіс Клієнта.

РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНИХ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ

Реєстрація будь-якої організаційно-правової форми гоподарювання (фізичних та юридичних осіб)

РЕЄСТРАЦІЯ ЗМІН

Реєстрація змін до установчих документів та відомостей про фізичних та юридичних осіб

РЕОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ

Реорганізація підприємств шляхом приєднання, поділу, виділу, злиття та перетворення

ЛІКВІДАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ

Ліквідація фізичних та юридичних осіб за їх рішенням, шляхом банкрутства та через суд

ЛІЦЕНЗУВАННЯ

Отримання ліцензій на здійснення певних видів господарської діяльності

ДОЗВОЛИ

Отримання широкого спектру дозволів (на будівництво, на об'єкт торгівлі, розміщення зовнішньої реклами, дозволів на концентрація та на узгодження дій та інших)

СЕРТИФІКАЦІЯ

Проведення сертифікації та отримання cанітарно-епідеміологічних висновків, відповідних сертифікатів та дозволів.

СУДОВА ПРАКТИКА

Підготовка усіх процесуальних документів та розробка стратегії захисту. Представництво інтересів Клієнта в суді. Оскардження судових рішень. Виконання судових рішень.

ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗ

Супровід проведення усіх видів незалежних експертиз (включаючи експертну оцінку вартості нерухомості, землі, транспортних засобів)

НЕРУХОМІСТЬ ТА ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ

Приватизація нерухомості та земельних ділянок. Реєстрація права власності та отримання витягів в Реєстраційній службі України. Представництво інтересів в БТІ м. Києва та області

БУДІВНИЦТВО

Складання та узгодження проектної документації. Отримання дозволу на початок будівництва. Введення в експлуатацію об'єктів будівництва.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Реєстрація Торгової марки (логотипу), промислового зразка, патента на винахід, корисної моделі, авторських та суміжних прав. Міжнародне патентування та міжнародна реєстрація Торгової марки (логотипу).

МИТНЕ ПРАВО

Акредитація на митниці. Митно-брокерське обслуговування Спеціальні ліцензії та квоти у сфері імпортних/експортних операцій.

МІГРАЦІЙНЕ ПРАВО

Повний спектр юридичних послуг для іноземних компаній та іноземних громадян нерезидентів нашої країни

ТРАНСПОРТНЕ ПРАВО

Постановка та зняття з обліку транспортних засобів фізичних та юридичних осіб. Реєстрація та відкриття Автогосподарства.

ДОГОВІРНЕ ПРАВО

Складання та аналіз індивідуальних господарських та зовнішньо-економічних договорів, а також супровід укладання данних договорів.

КАДРОВЕ ПРАВО

Постановлення, ведення та відновлення кадрового обліку.

АБОНЕНТСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Абонентське юридичне та бухгалтерське обслуговування.