Реєстрація ключів електронної звітності M.Е.doc

Written by Наташа on . Posted in Додаткові послуги при реєстрації підприємств

РЕЄСТРАЦІЯ КЛЮЧІВ ЕЛЕКТРОННОЇ ЗВІТНОСТІ M.Е.doc

 

M.E.Doc – це програмний комплекс для здачі звітності в електронному вигляді, управління електронним документообігом та роботи з первинними документами Підприємства.

Перевагами подачі податкової звітності в електронному вигляді є:

- Економія робочого часу платників податків, а також коштів на придбання бланків звітних документів;

- Гарантія первинної логіко-автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок і описок;

- Не витрачається час на черги до податкового інспектора або «вікна» прийому звітності при подачі звітності, у тому числі і в інших державних органах, оскільки достатньо її лише сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм і передати через мережу Інтернет до податкового або іншого органу;

- Істотне скорочення термінів проведення перевірки правомірності заявлених до повернення сум ПДВ і забезпечення своєчасного їх повернення платникові податків;

- Підтвердження доставки звітності (податковий орган повідомляє протягом 5 хвилин після отримання звіту);

- Конфіденційність інформації;

- Оперативність обробки отриманої інформації в податковому органі;

- Звітність, направлена в податковий орган по електронній пошті через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису вимагає дублювання на паперових носіях, а також її зберігання.

                                       

Для замовлення послуги реєстрації ключів електронної звітності M.Е.doc Вам необхідно надати вказаний перелік документів.

 

   Перелік документів:

 

 

1) Копія Виписки з ЕДР;

2) Оригінал Статуту - для ознайомлення працівником сертифікаційного центру M.Е.doc.;

3) Копія Протоколу, в якому є пункт про призначення директора;

4) Копія наказу про призначення директора;

5) Копія паспорта і реєстраційного номера облікової картки платника (ідентифікаційного номера) податків Директора і бухгалтера.

6) Копія опису про проведення реєстраційних дій.

 

Строк реєстрації:

  - 1 – 3 робочих дні.

          

Вартість послуги реєстрації:

   -  800 грн.

 - Безкоштовно! (за умови укладення договорів на абонентське бухгалтерське та/або юридичне обслуговування).

 

Додатково оплачується мито за реєстрацію ключів електронної звітності залежно від їх кількості:

1) Електронний підпис Директора.

2) Електронний підпис Бухгалтера.

3) Електронна печатка.

 

У вартість послуги входить:

 

 

- Надання повній консультації стосовно документів і процедури реєстрації ключів електронної звітності M.Е.doc;

- Підготовка необхідних документів для реєстрації ключів електронної звітності M.Е.doc;

- Супровід підписання необхідних документів для реєстрації ключів електронної звітності M.Е.doc;

- Представництво інтересів юридичної особи/фізичного особи-підприємця в Українському сертифікаційному центрі з питань реєстрації ключів електронної звітності M.Е.doc;

- Установка програмного забезпечення M.Е.doc. (далі - програма M.Е.doc.)

- Реєстрація юридичної особи в програмі M.Е.doc.

- Формування ключів електронної звітності M.Е.doc. у програмі M.Е.doc.

- Реєстрація ключів електронної звітності M.Е.doc. у сертифікаційному центрі M.Е.doc.

- Отримання сертифікатів електронної звітності M.Е.doc.

- Завантаження сертифікатів електронної звітності M.Е.doc. у програму M.Е.doc.

 

Перелік додаткових послуг:

 

 

- Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;

- Пошук та надання юридичної адреси;

- Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);

- Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;

- Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;

- Реєстрація Баз персональних даних;

- Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);

- Реєстрація платником єдиного податку;

- Реєстрація Торгової марки (ТМ);

- Отримання Ліцензій або Дозволів;

- Розробка індивідуальних договорів та контрактів;

- Абонентське юридичне обслуговування;

- Абонентське бухгалтерське обслуговування;

- Доставка документів в офіс Клієнта.

РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНИХ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ

Реєстрація будь-якої організаційно-правової форми гоподарювання (фізичних та юридичних осіб)

РЕЄСТРАЦІЯ ЗМІН

Реєстрація змін до установчих документів та відомостей про фізичних та юридичних осіб

РЕОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ

Реорганізація підприємств шляхом приєднання, поділу, виділу, злиття та перетворення

ЛІКВІДАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ

Ліквідація фізичних та юридичних осіб за їх рішенням, шляхом банкрутства та через суд

ЛІЦЕНЗУВАННЯ

Отримання ліцензій на здійснення певних видів господарської діяльності

ДОЗВОЛИ

Отримання широкого спектру дозволів (на будівництво, на об'єкт торгівлі, розміщення зовнішньої реклами, дозволів на концентрація та на узгодження дій та інших)

СЕРТИФІКАЦІЯ

Проведення сертифікації та отримання cанітарно-епідеміологічних висновків, відповідних сертифікатів та дозволів.

СУДОВА ПРАКТИКА

Підготовка усіх процесуальних документів та розробка стратегії захисту. Представництво інтересів Клієнта в суді. Оскардження судових рішень. Виконання судових рішень.

ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗ

Супровід проведення усіх видів незалежних експертиз (включаючи експертну оцінку вартості нерухомості, землі, транспортних засобів)

НЕРУХОМІСТЬ ТА ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ

Приватизація нерухомості та земельних ділянок. Реєстрація права власності та отримання витягів в Реєстраційній службі України. Представництво інтересів в БТІ м. Києва та області

БУДІВНИЦТВО

Складання та узгодження проектної документації. Отримання дозволу на початок будівництва. Введення в експлуатацію об'єктів будівництва.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Реєстрація Торгової марки (логотипу), промислового зразка, патента на винахід, корисної моделі, авторських та суміжних прав. Міжнародне патентування та міжнародна реєстрація Торгової марки (логотипу).

МИТНЕ ПРАВО

Акредитація на митниці. Митно-брокерське обслуговування Спеціальні ліцензії та квоти у сфері імпортних/експортних операцій.

МІГРАЦІЙНЕ ПРАВО

Повний спектр юридичних послуг для іноземних компаній та іноземних громадян нерезидентів нашої країни

ТРАНСПОРТНЕ ПРАВО

Постановка та зняття з обліку транспортних засобів фізичних та юридичних осіб. Реєстрація та відкриття Автогосподарства.

ДОГОВІРНЕ ПРАВО

Складання та аналіз індивідуальних господарських та зовнішньо-економічних договорів, а також супровід укладання данних договорів.

КАДРОВЕ ПРАВО

Постановлення, ведення та відновлення кадрового обліку.

АБОНЕНТСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Абонентське юридичне та бухгалтерське обслуговування.