Банк

Written by Наташа on . Posted in Реєстрація фінансових компаній

РЕЄСТРАЦІЯ БАНКУ

 

БАНК - юридична особа, яка на підставі банківської ліцензії має виключне право надавати банківські послуги, відомості про яку внесені до Державного реєстру банків (ст. 1 ЗУ «Про банки та банківську діяльність»).

Банківська ліцензія - документ, який видається Національним банком України, на підставі якого банки мають право здійснювати банківську діяльність (ЗУ «Про банки та банківську діяльність»).

Банки в Україні створюються виключно у формі публічного акціонерного товариства або кооперативного банку (ЗУ «Про банки та банківську діяльність»).

Засновниками банку можуть бути юридичні і фізичні особи, резиденти та нерезиденти, а також держава в особі Кабінету Міністрів України або уповноважених ним органів (ст. 14 ЗУ «Про банки та банківську діяльність»).

Мінімальний розмір Статутного капіталу банку – не менше ніж 120 мільйонів гривень, формується у вигляді грошових коштів (ст. 31 ЗУ «Про банки та банківську діяльність»).

 

Для замовлення послуги реєстрації БАНКУ Вам необхідно надати вказаний перелік документів.

 

Базовий перелік документів:


 

Фізична особа:

     1) Резидент України (громадянин України)

- Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності 3-4 сторінки, та місце реєстрації);

- Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру);

- Якщо фізична особа є підприємцем (ФОП) – Свідоцтво про державну реєстрацію/Виписка з ЄДР.  

     2) Нерезидент України (іноземний громадянин)

- Нотаріально посвідчений переклад паспорта (1-2 сторінки);

- Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру);

- Копія посвідки про тимчасове/постійне місце проживання в Україні або дозволу на офіційне працевлаштування на території України (у разі наявності).

 

Юридична особа:

    1) Резидент України

- Копія Свідоцтва про держ. реєстрацію/Виписки з ЄДР;

- Копія Статуту;

- Копія Відомостей з ЄДРПОУ (Довідки з Управління Статистики);

- Номер останнього протоколу загальних зборів учасників;

- Витяг з ЄДР - оригінал станом на момент реєстрації;

- Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності 3-4 сторінки, та місце реєстрації) та реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) директора та бухгалтера.   

     2) Нерезидент України

     Нотаріально засвідчені копії наступних легалізованих документів:

- Довіреності на уповноваженого представника іноземної юридичної особи;

- Рішення іноземної юридичної особи про створення юридичної особи;

- Витягу з торгового, банківського або судового реєстру (Свідоцтво про реєстрацію юридичної особи).

 

Строки реєстрації:

Базові строки – від 2-х до 5-ти місяців.

 

Вартість послуги реєстрації:

 - за домовленістю Сторін.

 

Додатково сплачуються нотаріальні витрати:

- Нотаріально засвідчений Статут (2 шт.) – від 350 гривень (до 2-х учасників);

- Довіреність на представництво інтересів (від фізичних осіб учасників/засновників) – 300 гривень;

- Нотаріальна копія довіреності на представництво інтересів – 50 гривень;

- Державне мито за отримання ліцензії - 1 мінімальна заробітна плата виходячи з її розміру, що діє на дату прийняття органом ліцензування  рішення про видачу ліцензії (Постанова КМУ «Про строк дії ліцензії на провадження певних видів господарської діяльності, розміри і порядок зарахування плати за її видачу» ).

 

У вартість послуги входить:

 

 

- Надання повної консультації з приводу документів та процедури реєстрації БАНКУ;

- Розробка установчих документів для проведення державної реєстрації БАНКУ;

- Реєстрація БАНКУ у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області);

- Представництво БАНКУ у Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку України та отримання дозволу на випуск акцій;

- Представництво інтересів БАНКУ у Національному банку України та отримання ліцензії на право здійснювати банківську діяльність;

- Реєстрація БАНКУ в Управлінні Статистики;

- Подання відомостей про реєстрацію БАНКУ до ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області);

- Виготовлення печатки БАНКУ.

 

Перелік додаткових послуг:

 

Отримання БАНКОМ у Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку України дозволу на випуск акцій;

- Отримання БАНКОМ у Національному банку України ліцензії на право здійснювати банківську діяльність;

- Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;

- Пошук та надання юридичної адреси;

- Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);

- Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;

- Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;

- Реєстрація Баз персональних даних;

- Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;

- Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);

- Реєстрація платником єдиного податку;

- Реєстрація Торгової марки (ТМ);

- Отримання Ліцензій або Дозволів;

- Розробка індивідуальних договорів та контрактів;

- Абонентське юридичне обслуговування;

- Абонентське бухгалтерське обслуговування;

- Доставка документів в офіс Клієнта.

РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНИХ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ

Реєстрація будь-якої організаційно-правової форми гоподарювання (фізичних та юридичних осіб)

РЕЄСТРАЦІЯ ЗМІН

Реєстрація змін до установчих документів та відомостей про фізичних та юридичних осіб

РЕОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ

Реорганізація підприємств шляхом приєднання, поділу, виділу, злиття та перетворення

ЛІКВІДАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ

Ліквідація фізичних та юридичних осіб за їх рішенням, шляхом банкрутства та через суд

ЛІЦЕНЗУВАННЯ

Отримання ліцензій на здійснення певних видів господарської діяльності

ДОЗВОЛИ

Отримання широкого спектру дозволів (на будівництво, на об'єкт торгівлі, розміщення зовнішньої реклами, дозволів на концентрація та на узгодження дій та інших)

СЕРТИФІКАЦІЯ

Проведення сертифікації та отримання cанітарно-епідеміологічних висновків, відповідних сертифікатів та дозволів.

СУДОВА ПРАКТИКА

Підготовка усіх процесуальних документів та розробка стратегії захисту. Представництво інтересів Клієнта в суді. Оскардження судових рішень. Виконання судових рішень.

ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗ

Супровід проведення усіх видів незалежних експертиз (включаючи експертну оцінку вартості нерухомості, землі, транспортних засобів)

НЕРУХОМІСТЬ ТА ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ

Приватизація нерухомості та земельних ділянок. Реєстрація права власності та отримання витягів в Реєстраційній службі України. Представництво інтересів в БТІ м. Києва та області

БУДІВНИЦТВО

Складання та узгодження проектної документації. Отримання дозволу на початок будівництва. Введення в експлуатацію об'єктів будівництва.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Реєстрація Торгової марки (логотипу), промислового зразка, патента на винахід, корисної моделі, авторських та суміжних прав. Міжнародне патентування та міжнародна реєстрація Торгової марки (логотипу).

МИТНЕ ПРАВО

Акредитація на митниці. Митно-брокерське обслуговування Спеціальні ліцензії та квоти у сфері імпортних/експортних операцій.

МІГРАЦІЙНЕ ПРАВО

Повний спектр юридичних послуг для іноземних компаній та іноземних громадян нерезидентів нашої країни

ТРАНСПОРТНЕ ПРАВО

Постановка та зняття з обліку транспортних засобів фізичних та юридичних осіб. Реєстрація та відкриття Автогосподарства.

ДОГОВІРНЕ ПРАВО

Складання та аналіз індивідуальних господарських та зовнішньо-економічних договорів, а також супровід укладання данних договорів.

КАДРОВЕ ПРАВО

Постановлення, ведення та відновлення кадрового обліку.

АБОНЕНТСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Абонентське юридичне та бухгалтерське обслуговування.