Благодійна організація

Written by Наташа on . Posted in Реєстрація об'єднань громадян

 

                       РЕЄСТРАЦІЯ БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

 

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ – це юридична особа приватного права, установчі документи якої визначають благодійну діяльність, як основну мету її діяльності (ст. 1 ЗУ «Про благодійну діяльність та благодійні організації»).

Метою благодійних організацій не може бути одержання і розподіл прибутку серед засновників, членів органів управління, інших пов’язаних з ними осіб, а також серед працівників таких організацій.

Благодійна організація може бути створена у формі (ст. 13 ЗУ «Про благодійну діяльність та благодійні організації»):

- благодійне товариство - благодійна організація, яка створена не менше ніж двома засновниками та діє на підставі статуту;

- благодійна установа - благодійна організація, установчий акт якої визначає активи, які один або кілька засновників передають для досягнення цілей благодійної діяльності за рахунок таких активів та/або доходів від таких активів. Установчий акт благодійної установи може міститися в заповіті. Засновник або засновники благодійної установи не беруть участі в управлінні благодійною установою. Благодійна установа діє на підставі установчого акта;

- благодійний фонд - благодійна організація, яка діє на підставі статуту, має засновників та управляється засновниками, які не зобов’язані передавати цій організації будь-які активи для досягнення цілей благодійної діяльності. Благодійний фонд може бути створено одним чи кількома засновниками. Активи благодійного фонду можуть формуватися учасниками та/або іншими благодійниками.

 

Для замовлення послуги реєстрації БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ Вам необхідно заповнити БЛАНК ЗАМОВЛЕННЯ НА РЕЄСТРАЦІЮ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН та надати вказаний перелік документів.

 

Перелік документів:

 

 

1) Назва Благодійної організації (повна, а також скорочена) та юридична адреса;

2) Мета та завдання Благодійної організації;

3) Умови і порядок прийому в члени Благодійної організації, вибуття з неї;

4) Відомості про склад керівництва центральних статутних органів Благодійної організації (із зазначенням прізвища, ім'я, по батькові, дати народження керівника, членів інших керівних органів, посади в керівних органах, контактного номера телефону та інших засобів зв'язку);

5) Документ, який підтверджує місцезнаходження Благодійної організації (гарантійний лист власника приміщення, Договір купівлі-продажу приміщення, договір оренди приміщення тощо).

6) Відомості про засновників Благодійної організації:

Фізична особа:

1) Резидент України (громадянин України)

- Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності 3-4 сторінки, та місце реєстрації) засновника;

- Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) засновника;

- Якщо засновник є фізичною особою-підприємцем (ФОП) необхідно надати копію Свідоцтва про державну реєстрацію/Виписки з ЄДР.

- Надати інформацію про місце роботи, посади та контактного номера телефону та інших засобів зв'язку засновника.

2) Нерезидент України (іноземний громадянин)

- Нотаріально посвідчений переклад паспорта (1-2 сторінки) засновника;

- Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру)  засновника;

- Копія посвідки про тимчасове/постійне місце проживання в Україні засновника або дозволу на офіційне працевлаштування на території України засновника (у разі наявності).

- Надати інформацію про місце роботи, посади та контактного номера телефону та інших засобів зв'язку засновника.

 

Юридична особа:

1) Резидент України

- Копія Свідоцтва про держ. реєстрацію/Виписки з ЄДР засновника - юридичної особи;

- Копія Статуту засновника - юридичної особи;

- Копія Відомостей з ЄДРПОУ (Довідки з Управління Статистики) засновника - юридичної особи;

- Номер останнього Протоколу Загальних Зборів Учасників засновника - юридичної особи;

- Витяг з ЄДР засновника-юридичної особи  - оригінал дійсний на момент реєстрації;

- Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності 3-4 сторінки, та місце реєстрації) та реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) директора та бухгалтера засновника-юридичної особи.

2) Нерезидент України

Нотаріально засвідчені копії наступних легалізованих документів:

- Довіреності на уповноваженого представника засновника - іноземної юридичної особи;

- Рішення засновника - іноземної юридичної особи про створення Благодійної організації;

- Витягу з торгового, банківського або судового реєстру засновника - іноземної юридичної особи (Свідоцтво про реєстрацію юридичної особи).

 

Строки реєстрації:

Базовий строк – 20 робочих днів.

 

Вартість послуги реєстрації:

- від 4500 грн. (включає державне мито та виготовлення печатки).

 

Додатково сплачуються нотаріальні витрати.

 

У вартість послуги входить:

 

 

 

- Надання повної консультації з приводу документів та процедури реєстрації БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ;

- Розробка установчих документів для проведення державної реєстрації БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ;

Реєстрація БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області);

- Реєстрація БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ в Управлінні Статистики м. Києва (області);

- Подання відомостей про реєстрацію БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇв ДПІ відповідного району Головного управління  Державної фіскальної служби м. Києва (області);

Представництво інтересів в ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області) при отриманні Довідки про те, що БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ має статус неприбуткової організації;

- Виготовлення печатки БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ.

 

Перелік додаткових послуг:

 

Отримання Довідки про те, що БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ має статус неприбуткової організації;

- Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;

- Пошук та надання юридичної адреси;

- Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);

- Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;

- Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;

- Реєстрація Баз персональних даних;

- Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;

- Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);

- Реєстрація платником єдиного податку;

- Реєстрація Торгової марки (ТМ);

- Отримання Ліцензій або Дозволів;

- Розробка індивідуальних договорів та контрактів;

- Абонентське юридичне обслуговування;

- Абонентське бухгалтерське обслуговування;

- Доставка документів в офіс Клієнта.

РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНИХ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ

Реєстрація будь-якої організаційно-правової форми гоподарювання (фізичних та юридичних осіб)

РЕЄСТРАЦІЯ ЗМІН

Реєстрація змін до установчих документів та відомостей про фізичних та юридичних осіб

РЕОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ

Реорганізація підприємств шляхом приєднання, поділу, виділу, злиття та перетворення

ЛІКВІДАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ

Ліквідація фізичних та юридичних осіб за їх рішенням, шляхом банкрутства та через суд

ЛІЦЕНЗУВАННЯ

Отримання ліцензій на здійснення певних видів господарської діяльності

ДОЗВОЛИ

Отримання широкого спектру дозволів (на будівництво, на об'єкт торгівлі, розміщення зовнішньої реклами, дозволів на концентрація та на узгодження дій та інших)

СЕРТИФІКАЦІЯ

Проведення сертифікації та отримання cанітарно-епідеміологічних висновків, відповідних сертифікатів та дозволів.

СУДОВА ПРАКТИКА

Підготовка усіх процесуальних документів та розробка стратегії захисту. Представництво інтересів Клієнта в суді. Оскардження судових рішень. Виконання судових рішень.

ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗ

Супровід проведення усіх видів незалежних експертиз (включаючи експертну оцінку вартості нерухомості, землі, транспортних засобів)

НЕРУХОМІСТЬ ТА ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ

Приватизація нерухомості та земельних ділянок. Реєстрація права власності та отримання витягів в Реєстраційній службі України. Представництво інтересів в БТІ м. Києва та області

БУДІВНИЦТВО

Складання та узгодження проектної документації. Отримання дозволу на початок будівництва. Введення в експлуатацію об'єктів будівництва.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Реєстрація Торгової марки (логотипу), промислового зразка, патента на винахід, корисної моделі, авторських та суміжних прав. Міжнародне патентування та міжнародна реєстрація Торгової марки (логотипу).

МИТНЕ ПРАВО

Акредитація на митниці. Митно-брокерське обслуговування Спеціальні ліцензії та квоти у сфері імпортних/експортних операцій.

МІГРАЦІЙНЕ ПРАВО

Повний спектр юридичних послуг для іноземних компаній та іноземних громадян нерезидентів нашої країни

ТРАНСПОРТНЕ ПРАВО

Постановка та зняття з обліку транспортних засобів фізичних та юридичних осіб. Реєстрація та відкриття Автогосподарства.

ДОГОВІРНЕ ПРАВО

Складання та аналіз індивідуальних господарських та зовнішньо-економічних договорів, а також супровід укладання данних договорів.

КАДРОВЕ ПРАВО

Постановлення, ведення та відновлення кадрового обліку.

АБОНЕНТСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Абонентське юридичне та бухгалтерське обслуговування.