Зміна відомостей про юридичну особу

Written by Наташа on . Posted in Реєстрація змін до юридичної особи

РЕЄСТРАЦІЯ ЗМІНИ ВІДОМОСТЕЙ ПРО ЮРИДИЧНУ ОСОБУ

 

Зміна відомостей про юридичну особу – процедура зміни відомостей про учасників/засновників, керівника (зміна прізвища, адреси реєстрації, паспортних даних) та контактні дані юридичної особи до її Статутних документів даної юридичної особи, з внесенням цих відомостей до Єдиного державного реєстру підприємств, установ, організацій України. 

 

Для замовлення послуги реєстрації зміни відомостей про юридичну особу Вам необхідно надати вказаний перелік документів.

 

Перелік документів:

 

           

 

1) Оригінал Свідоцтва про державну реєстрацію/Виписки з ЄДР;

2) Оригінал Відомостей з ЄДРПОУ (Довідка з Управління Статистики);

3) Оригінал діючої редакції Статуту;

4) Копії паспортів та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (ідентифікаційних номерів) учасників/засновників  (для фізичних осіб);

5) Копія паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційних номерів) Директора та бухгалтера юридичної особи;

6) Копія Свідоцтва про державну реєстрацію/Виписки з ЄДР та Відомостей з Управління Статистики учасника/засновника (для юридичних осіб);

7) Номер останнього протоколу загальних зборів учасників.

 

  Строки перереєстрації:

  - 3 – 5 робочих дні.

 

          

Вартість послуги перереєстрації:

 - від 1000 грн. в залежності від зміни.

 

Додатково сплачуються: 

  Нотаріально засвідчений Статут нової редакції (2 шт.) – 350 гривень. (у разі зміни відомостей про учасників/засновників юридичної особи);

- Державне мито за проведення реєстраційних дій - 410 гривень. 

 

 У вартість послуги входить:

 

 

 

- Надання повної консультації з приводу процедури зміни відомостей про юридичну особу та необхідних для цього документів;

- Розробка установчих документів для проведення реєстрації зміни відомостей про юридичну особу;

- Реєстрація зміни відомостей про юридичну особу у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області);

- Реєстрація зміни відомостей про юридичну особу в Управлінні Статистики та отримання нових Відомостей з ЄДРПОУ (у разі зміни відомостей про директора та/або контактні дані юридичної особи);

- Подання відомостей щодо зміни відомостей про юридичну особу до ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області).

 

   Перелік додаткових послуг:

 

 

 

Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина

Пошук та надання юридичної адреси;

- Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);

Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;

Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;

Реєстрація Баз персональних даних;

Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;

- Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);

Реєстрація платником єдиного податку

Реєстрація Торгової марки (ТМ);

- Отримання Ліцензій або Дозволів;

Розробка індивідуальних договорів та контрактів;

Абонентське юридичне обслуговування;

Абонентське бухгалтерське обслуговування;

Доставка документів в офіс Клієнта.

РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНИХ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ

Реєстрація будь-якої організаційно-правової форми гоподарювання (фізичних та юридичних осіб)

РЕЄСТРАЦІЯ ЗМІН

Реєстрація змін до установчих документів та відомостей про фізичних та юридичних осіб

РЕОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ

Реорганізація підприємств шляхом приєднання, поділу, виділу, злиття та перетворення

ЛІКВІДАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ

Ліквідація фізичних та юридичних осіб за їх рішенням, шляхом банкрутства та через суд

ЛІЦЕНЗУВАННЯ

Отримання ліцензій на здійснення певних видів господарської діяльності

ДОЗВОЛИ

Отримання широкого спектру дозволів (на будівництво, на об'єкт торгівлі, розміщення зовнішньої реклами, дозволів на концентрація та на узгодження дій та інших)

СЕРТИФІКАЦІЯ

Проведення сертифікації та отримання cанітарно-епідеміологічних висновків, відповідних сертифікатів та дозволів.

СУДОВА ПРАКТИКА

Підготовка усіх процесуальних документів та розробка стратегії захисту. Представництво інтересів Клієнта в суді. Оскардження судових рішень. Виконання судових рішень.

ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗ

Супровід проведення усіх видів незалежних експертиз (включаючи експертну оцінку вартості нерухомості, землі, транспортних засобів)

НЕРУХОМІСТЬ ТА ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ

Приватизація нерухомості та земельних ділянок. Реєстрація права власності та отримання витягів в Реєстраційній службі України. Представництво інтересів в БТІ м. Києва та області

БУДІВНИЦТВО

Складання та узгодження проектної документації. Отримання дозволу на початок будівництва. Введення в експлуатацію об'єктів будівництва.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Реєстрація Торгової марки (логотипу), промислового зразка, патента на винахід, корисної моделі, авторських та суміжних прав. Міжнародне патентування та міжнародна реєстрація Торгової марки (логотипу).

МИТНЕ ПРАВО

Акредитація на митниці. Митно-брокерське обслуговування Спеціальні ліцензії та квоти у сфері імпортних/експортних операцій.

МІГРАЦІЙНЕ ПРАВО

Повний спектр юридичних послуг для іноземних компаній та іноземних громадян нерезидентів нашої країни

ТРАНСПОРТНЕ ПРАВО

Постановка та зняття з обліку транспортних засобів фізичних та юридичних осіб. Реєстрація та відкриття Автогосподарства.

ДОГОВІРНЕ ПРАВО

Складання та аналіз індивідуальних господарських та зовнішньо-економічних договорів, а також супровід укладання данних договорів.

КАДРОВЕ ПРАВО

Постановлення, ведення та відновлення кадрового обліку.

АБОНЕНТСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Абонентське юридичне та бухгалтерське обслуговування.