Реєстрація ключів електронної звітності M.Е.doc

РЕЄСТРАЦІЯ КЛЮЧІВ ЕЛЕКТРОННОЇ ЗВІТНОСТІ M.Е.doc

 

M.E.Doc – це програмний комплекс для здачі звітності в електронному вигляді, управління електронним документообігом та роботи з первинними документами Підприємства.

Перевагами подачі податкової звітності в електронному вигляді є:

– Економія робочого часу платників податків, а також коштів на придбання бланків звітних документів;

– Гарантія первинної логіко-автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок і описок;

– Не витрачається час на черги до податкового інспектора або «вікна» прийому звітності при подачі звітності, у тому числі і в інших державних органах, оскільки достатньо її лише сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм і передати через мережу Інтернет до податкового або іншого органу;

– Істотне скорочення термінів проведення перевірки правомірності заявлених до повернення сум ПДВ і забезпечення своєчасного їх повернення платникові податків;

– Підтвердження доставки звітності (податковий орган повідомляє протягом 5 хвилин після отримання звіту);

– Конфіденційність інформації;

– Оперативність обробки отриманої інформації в податковому органі;

– Звітність, направлена в податковий орган по електронній пошті через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису вимагає дублювання на паперових носіях, а також її зберігання.

                                       

Для замовлення послуги реєстрації ключів електронної звітності M.Е.doc Вам необхідно надати вказаний перелік документів.

 

   Перелік документів:

 

 

1) Копія Виписки з ЕДР;

2) Оригінал Статуту – для ознайомлення працівником сертифікаційного центру M.Е.doc.;

3) Копія Протоколу, в якому є пункт про призначення директора;

4) Копія наказу про призначення директора;

5) Копія паспорта і реєстраційного номера облікової картки платника (ідентифікаційного номера) податків Директора і бухгалтера.

6) Копія опису про проведення реєстраційних дій.

 

Строк реєстрації:

  – 1 – 3 робочих дні.

          

Вартість послуги реєстрації:

     800 грн.

 – Безкоштовно! (за умови укладення договорів на абонентське бухгалтерське та/або юридичне обслуговування).

 

Додатково оплачується мито за реєстрацію ключів електронної звітності залежно від їх кількості:

1) Електронний підпис Директора.

2) Електронний підпис Бухгалтера.

3) Електронна печатка.

 

У вартість послуги входить:

 

 

– Надання повній консультації стосовно документів і процедури реєстрації ключів електронної звітності M.Е.doc;

Підготовка необхідних документів для реєстрації ключів електронної звітності M.Е.doc;

Супровід підписання необхідних документів для реєстрації ключів електронної звітності M.Е.doc;

– Представництво інтересів юридичної особи/фізичного особи-підприємця в Українському сертифікаційному центрі з питань реєстрації ключів електронної звітності M.Е.doc;

Установка програмного забезпечення M.Е.doc. (далі – програма M.Е.doc.)

Реєстрація юридичної особи в програмі M.Е.doc.

– Формування ключів електронної звітності M.Е.doc. у програмі M.Е.doc.

– Реєстрація ключів електронної звітності M.Е.doc. у сертифікаційному центрі M.Е.doc.

– Отримання сертифікатів електронної звітності M.Е.doc.

– Завантаження сертифікатів електронної звітності M.Е.doc. у програму M.Е.doc.

 

Перелік додаткових послуг:

 

 

Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;

Пошук та надання юридичної адреси;

Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);

Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;

Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;

Реєстрація Баз персональних даних;

Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);

Реєстрація платником єдиного податку;

Реєстрація Торгової марки (ТМ);

– Отримання Ліцензій або Дозволів;

Розробка індивідуальних договорів та контрактів;

Абонентське юридичне обслуговування;

Абонентське бухгалтерське обслуговування;

Доставка документів в офіс Клієнта.