Друковані засоби масової інформації

              РЕЄСТРАЦІЯ ДРУКОВАНИХ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

    ДРУКОВАНІ ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ (ЗМІ) – це періодичні і такі, що продовжуються, видання, які виходять під постійною назвою, з періодичністю один і більше номерів (випусків) протягом року на підставі свідоцтва про державну реєстрацію (ЗУ «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні»).

   Засновниками друкованих засобів масової інформації можуть бути:

– громадяни України, громадяни інших держав та особи без громадянства, не обмежені у цивільній правоздатності та цивільній дієздатності;

– юридичні особи України та іноземні юридичні особи;

– трудові колективи підприємств, установ і організацій, на підставі відповідного рішення Загальних зборів (Конференції).

   ЗУ «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» передбачає такі види друкованих засобів масової інформації: журнали, газети, альманахи, дайджести, збірки, календарі, бюлетні.

 

Для замовлення послуги реєстрації ДРУКОВАНИХ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ Вам необхідно надати вказаний перелік документів.

 

Перелік документів:

 

 

1) Інформація про повне найменування Друкованого засобу масової інформації;

2) Інформація про мови, якими планується випускати чи розповсюджувати Друковані засоби масової інформації (державною, російською, іншими мовами національних меншин України (конкретно якими), іноземними мовами (якими);

3) Інформація про сферу розповсюдження Друкованого засобу масової інформації;

4) Програмні цілі або тематична спрямованість Друкованого засобу масової інформації;

5) Інформація про юридичну адресу Друкованого засобу масової інформації;

6) Інформація про місцезнаходження редакції Друкованого засобу масової інформації;

7)Установчий договір між співзасновниками Друкованого засобу масової інформації;

8) Відомості про засновника Друкованого засобу масової інформації:

Фізична особа:

1) Резидент України (громадянин України)

– Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності 3-4 сторінки, та місце реєстрації) засновника;

– Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) засновника;

– Якщо засновник є фізичною особою-підприємцем (ФОП) необхідно надати копію Свідоцтва про державну реєстрацію/Виписки з ЄДР.

2) Нерезидент України (іноземний громадянин)

– Нотаріально посвідчений переклад паспорта (1-2 сторінки) засновника;

– Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру)  засновника;

– Копія посвідки про тимчасове/постійне місце проживання в Україні засновника або дозволу на офіційне працевлаштування на території України засновника (у разі наявності).

 

Юридична особа:

1) Резидент України

– Копія Свідоцтва про держ. реєстрацію/Виписки з ЄДР засновника – юридичної особи;

– Копія Статуту засновника-юридичної особи;

– Копія Відомостей з ЄДРПОУ (Довідки з Управління Статистики) засновника – юридичної особи;

– Номер останнього Протоколу Загальних Зборів Учасників засновника – юридичної особи;

– Витяг з ЄДР засновника-юридичної особи  – оригінал дійсний на момент реєстрації;

– Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності 3-4 сторінки, та місце реєстрації) та реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) директора та бухгалтера засновника-юридичної особи.

2) Нерезидент України

Нотаріально засвідчені копії наступних легалізованих документів:

– Довіреності на уповноваженого представника засновника – іноземної юридичної особи;

– Рішення засновника – іноземної юридичної особи про створення Друкованого засобу масової інформації;

– Витягу з торгового, банківського або судового реєстру засновника-іноземної юридичної особи (Свідоцтво про реєстрацію юридичної особи).

 

Строки реєстрації:

  Базові строки – 25-30 робочих днів.

 

Вартість послуги реєстрації:

– від 5000 грн. (включає виготовлення печатки).

 

Додатково сплачуються:

1) Нотаріальні витрати:

– Довіреність на представництво інтересів (від фізичних осіб засновників) – 300 гривень;

Нотаріально засвідчена копія Довіреності на представництво інтересів – 40 гривень.

2) Державне мито:

– Отримання витягу з Державного реєстру друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб’єктів інформаційної діяльності (про друковані засоби масової інформації) – 250 грн.;

– Державне мито за реєстрацію друкованого засобу масової інформації – із загальнодержавною, регіональною та/або зарубіжною сферою розповсюдження – 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; місцевою сферою розповсюдження в межах Автономної Республіки Крим, однієї області, обласного центру або двох і більше сільських районів – 24 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; з місцевою сферою розповсюдження в межах одного міста, району, окремих населених пунктів, а також підприємств, установ, організацій – 14 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; друкованого засобу масової інформації, що спеціалізується на матеріалах еротичного характеру – 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; дайджесту – 60 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

У вартість послуги входить:

 

 

– Надання повної консультації з приводу документів та процедури реєстрації ДРУКОВАНОГО ЗАСОБУ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ;

– Розробка документів для проведення державної реєстрації ДРУКОВАНОГО ЗАСОБУ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ;

– Представництво інтересів та подання документів для реєстрації ДРУКОВАНОГО ЗАСОБУ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ до Міністерства юстиції України;

– Отримання Свідоцтва про реєстрацію ДРУКОВАНОГО ЗАСОБУ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ;

– Виготовлення печатки ДРУКОВАНОГО ЗАСОБУ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ.

 

Перелік додаткових послуг:

 

Підтвердження відомостей про юридичну особу;

Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;

Пошук та надання юридичної адреси;

Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);

Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;

Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;

Реєстрація Баз персональних даних;

Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;

Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);

Реєстрація платником єдиного податку;

Реєстрація Торгової марки (ТМ);

– Отримання Ліцензій або Дозволів;

Розробка індивідуальних договорів та контрактів;

Абонентське юридичне обслуговування;

Абонентське бухгалтерське обслуговування;

Доставка документів в офіс Клієнта.