Кредитна спілка

РЕЄСТРАЦІЯ КРЕДИТНОЇ СПІЛКИ

 

КРЕДИТНА СПІЛКА – це неприбуткова організація, заснована фізичними особами, професійними спілками, їх об’єднаннями на кооперативних засадах з метою задоволення потреб її членів у взаємному кредитуванні та наданні фінансових послуг за рахунок об’єднаних грошових внесків членів кредитної спілки. (ст. 1 ЗУ «Про кредитні спілки»).

Кількість учасників кредитної спілки – не менше ніж 50 осіб, об’єднані хоча б за однією з таких ознак: мають спільне місце роботи чи навчання або належать до однієї професійної спілки, об’єднання професійних спілок, іншої громадської чи релігійної організації або проживають в одному селі, селищі, місті, районі, області (ст. 6 ЗУ «Про кредитні спілки»).

Реєстрація кредитних спілок здійснюється шляхом внесення відповідного запису до державного реєстру фінансових установ України.

 

Для замовлення послуги реєстрації КРЕДИТНОЇ СПІЛКИ Вам необхідно надати вказаний перелік документів.

 

Базовий перелік документів:


 

Фізична особа:

1) Резидент України (громадянин України)

– Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності 3-4 сторінки, та місце реєстрації);

– Копіяреєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру);

– Якщо фізична особа є підприємцем (ФОП) – Свідоцтво про державну реєстрацію/Виписка з ЄДР.

2) Нерезидент України (іноземний громадянин)

– Нотаріально посвідчений переклад паспорта (1-2 сторінки);

– Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру);

– Копія посвідки про тимчасове/постійне місце проживання в Україні або дозволу на офіційне працевлаштування на території України (у разі наявності).

 

Юридична особа (професійна спілка):

1) Копія Свідоцтва про держ. реєстрацію/Виписки з ЄДР;

2) Копія Статуту;

3) Копія Відомостей з ЄДРПОУ (Довідки з Управління Статистики);

4) Номер останнього протоколу загальних зборів учасників;

5) Витяг з ЄДР – оригінал станом на момент реєстрації;

6) Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності 3-4 сторінки, та місце реєстрації)та реєстраційного номеру облікової картки платника податків(ідентифікаційного номеру)директора та бухгалтера.

 

Строки реєстрації:

Базові строки – від 1-го до 2-х місяців.

 

Вартість послуги реєстрації:

 – за домовленістю Сторін.

 

Додатково сплачуються нотаріальні витрати:

– Нотаріально засвідчений Статут (2 шт.) – 350 гривень (до 2-х учасників);

– Довіреність на представництво інтересів (від фізичних осіб учасників/засновників) – 300 гривень;

Нотаріальна копія довіреності на представництво інтересів – 50 гривень.

 

 У вартість послуги входить:

 

 

– Надання повної консультації з приводу документів та процедури реєстрації КРЕДИТНОЇ СПІЛКИ;

– Розробка установчих документів для проведення державної реєстрації КРЕДИТНОЇ СПІЛКИ;

– Реєстрація КРЕДИТНОЇ СПІЛКИ у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області);

– Представництво КРЕДИТНОЇ СПІЛКИ в Національній комісії, що здійснює державне регулювання в сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг) при включенні КРЕДИТНОЇ СПІЛКИ до Державного реєстру фінансових установ України;

– Реєстрація КРЕДИТНОЇ СПІЛКИ в Управлінні Статистики;

– Подання відомостей про реєстрацію КРЕДИТНОЇ СПІЛКИ до ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва(області);

– Подання до ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області) заяви та отримання Довідки про те, що КРЕДИТНА СПІЛКА має статус неприбуткової організації.

– Виготовлення печатки КРЕДИТНОЇ СПІЛКИ.

 

Перелік додаткових послуг:

 

– Включення КРЕДИТНОЇ СПІЛКИ до Державного реєстру фінансових установ України;

Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;

Пошук та надання юридичної адреси;

Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);

Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;

Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;

Реєстрація Баз персональних даних;

Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;

Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);

Реєстрація платником єдиного податку;

Реєстрація Торгової марки (ТМ);

– Отримання Ліцензій або Дозволів;

Розробка індивідуальних договорів та контрактів;

Абонентське юридичне обслуговування;

Абонентське бухгалтерське обслуговування;

Доставка документів в офіс Клієнта.