Зміна складу учасників/засновників юридичної особи

     РЕЄСТРАЦІЯ ЗМІНИ СКЛАДУ УЧАСНИКІВ/ЗАСНОВНИКІВ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ

Зміна складу учасників/засновників (кінцевих вигодоодержувачів) юридичної особи – процедура зміни складу учасників/засновників (кінцевих вигодоодержувачів), з перерозподілом їх часток у Статутному капіталі юридичної особи, за рахунок або входу нового учасника/засновника, або виходу/виключення зі складу учасників/засновників одного чи декількох учасників/засновників юридичної особи.

Зміна учасників/засновників юридичної особи відбувається на підставі:

– рішення про вихід юридичної особи із складу учасників/засновників;

– заяви фізичної особи про вихід із складу учасників/засновників;

– заяви, договору, іншого документа про перехід чи передачу частки учасника у статутному капіталі Товариства;

– рішення уповноваженого органу юридичної особи про примусове виключення учасника/засновника із -складу учасників/засновників юридичної особи, якщо це передбачено законом або установчими документами юридичної особи.

 

Для замовлення послуги реєстрації зміни складу учасників/засновників юридичної особи Вам необхідно надати вказаний перелік документів.

 

Перелік документів:

 

 

1) Копія Свідоцтва про державну реєстрацію/Виписки з ЄДР;

2) Копія Відомостей з ЄДРПОУ (Довідка з управління статистики);

3) Оригінал діючого Статуту;

4) Копії паспортів та реєстраційних номерів облікових карток платників податків старих та/або нових учасників/засновників (для фізичних осіб – резидентів України);

5) Нотаріально засвідчений переклад паспортів та копії реєстраційних номерів облікових карток платників податків старих та/або нових учасників/засновників (для фізичних осіб – нерезидентів України);

6) Копія свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з ЄДР, Відомостей з Управління Статистики та Витяг з ЄДР старих та/або нових учасників/засновників (для юридичних осіб – резидентів України);

7) Нотаріально засвідчені копії наступних легалізованих документів старих та/або нових учасників/засновників (для юридичних осіб – нерезидентів України):

– Довіреності на уповноваженого представника іноземної юридичної особи;

– Рішення іноземної юридичної особи про продаж/купівлю корпоративних прав;

– Витягу з торгового, банківського або судового реєстру (Свідоцтво про реєстрацію юридичної особи).

8) Номер останнього протоколу загальних зборів учасників.

 

Строки перереєстрації:

  – 3– 5 робочих дні.

 

Вартість послуги перереєстрації:

– від 2000 грн. в залежності від складу учасників/засновників.                                                                                                 

Додатково сплачуються:

– Нотаріально засвідчений Статут нової редакції – 350 гривень (до 2-х учасників/засновників);

– Нотаріально засвідчена заява про передачу частки в Статутному капіталі – 350 гривень або

– Нотаріально засвідчений Договір купівлі-продажу корпоративних прав (частки у Статутному капіталі) – від 1500 гривень;

– Нотаріально засвідчена копія заяви про передачу частки в Статутному капіталі – 50 гривень;

– Державне мито за проведення реєстраційних дій – 410 гривень.

 

  У вартість послуги входить:

 

– Надання повної консультації з приводу документів та процедури зміни складу учасників/засновників юридичної особи;

– Розробка установчих документів для проведення реєстрації зміни складу учасників/засновників юридичної особи;

– Реєстрація зміни складу учасників/засновників юридичної особи у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області);

– Подання відомостей щодо зміни складу учасників/засновників юридичної особи до ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області).

 

Перелік додаткових послуг:

 

 

– Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина

– Пошук та надання юридичної адреси;

Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);

– Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;

– Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;

– Реєстрація Баз персональних даних;

– Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;

 Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);

– Реєстрація платником єдиного податку

– Реєстрація Торгової марки (ТМ);

– Отримання Ліцензій або Дозволів;

– Розробка індивідуальних договорів та контрактів;

– Абонентське юридичне обслуговування;

– Абонентське бухгалтерське обслуговування;

– Доставка документів в офіс Клієнта.