Асоціація

 

                                                                  РЕЄСТРАЦІЯ АСОЦІАЦІЇ

 

АСОЦІАЦІЯ – це договірне об’єднання, створене з метою постійної координації господарської діяльності підприємств, що об’єдналися, шляхом централізації однієї або кількох виробничих та управлінських функцій, розвитку спеціалізації і кооперації виробництва, організації спільних виробництв на основі об’єднання учасниками фінансових та матеріальних ресурсів для задоволення переважно господарських потреб учасників асоціації. (ст. 120 Господарського кодексу України).

Асоціація не має права втручатися у господарську діяльність підприємств – учасників асоціації. За рішенням учасників асоціація може бути уповноважена представляти їх інтереси у відносинах з органами влади, іншими підприємствами  та організаціями.

 

Для замовлення послуги реєстрації АСОЦІАЦІЇ Вам необхідно заповнити БЛАНК ЗАМОВЛЕННЯ НА РЕЄСТРАЦІЮ ОБ’ЄДНАННЯ ПІДПРИЄМСТВ та надати вказаний перелік документів.

 

Перелік документів:

 

 

1. Нотаріально засвідчені копії Статутів підприємств – учасників Асоціації;

2. Нотаріально засвідчені копії Свідоцтв про державну реєстрацію/Виписок з ЄДР підприємств – учасників Асоціації;

3. Нотаріально засвідчені копії Відомостей з ЄДРПОУ (Довідок Статистики) підприємств – учасників Асоціації;

4. Номера останнії Протоколів Загальних Зборів Учасників підприємств – учасників Асоціації;

5. Витяги з ЄДР підприємств – учасників Асоціації– оригінали дійсні на момент реєстрації Асоціації;

6. Дозвіл Антимонопольного комітету на узгодженні дії або концентрацію;

7. Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності 3-4 сторінки, та місце реєстрації) та реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) директора та бухгалтера Асоціації.

 

Строки реєстрації:

 – 30-40 робочих днів.

 

 

Вартість послуги реєстрації:

           – за домовленістю Сторін.

 

Додатково сплачуються нотаріальні витрати: 

– Нотаріально засвідчений Статут Асоціації (2 шт.) – 400 гривень (до 3-х учасників);

– Нотаріально засвідчений Установчий договірАсоціації – 400 гривень (до 3-х учасників);

Нотаріально засвідчені копії установчих документів (Статуту, Свідоцтва про державну реєстрацію/Виписки з ЄДР, Відомостей з ЄДРПОУ) підприємств – учасників Асоціації.

 

У вартість послуги входить:

 

 

 

– Надання повної консультації з приводу документів та процедури реєстрації АСОЦІАЦІЇ;

– Розробка установчих документів для проведення державної реєстрації АСОЦІАЦІЇ;

– Реєстрація АСОЦІАЦІЇ у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області);

– Реєстрація АСОЦІАЦІЇ в Управлінні Статистики м. Києва (області);

– Подання відомостей про реєстрацію АСОЦІАЦІЇ в ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області);

– Виготовлення печатки АСОЦІАЦІЇ.

 

Перелік додаткових послуг:

 

– Отримання дозволу Антимонопольного комітету на узгодженні дії або концентрацію;

Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;

Пошук та надання юридичної адреси;

Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);

Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;

Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;

Реєстрація Баз персональних даних;

Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;

Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);

Реєстрація платником єдиного податку;

Реєстрація Торгової марки (ТМ);

– Отримання Ліцензій або Дозволів;

Розробка індивідуальних договорів та контрактів;

Абонентське юридичне обслуговування;

Абонентське бухгалтерське обслуговування;

Доставка документів в офіс Клієнта.