Абонентське бухгалтерське обслуговування підприємств та організацій

        АБОНЕНТСЬКЕ БУХГАЛТЕРСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ

     Якісне бухгалтерське обслуговування підприємств та організацій, а також кваліфіковане складання бухгалтерської звітності – основа ефективного розвитку бізнесу організацій. Своєчасне складання бухгалтерської звітності і відновлення бухгалтерського обліку дозволяє виключити штрафні санкції та запобігти фінансовим втратам.

    Кваліфіковані спеціалісти Юридичної компанії «ОЛ ІНКЛЮЗІВ» здійснюють бухгалтерський супровід організацій – це розробка первинної бухлтерської документації, складання бухгалтерської звітності, статистичних, аналітичних та податкових звітів та здача їх у відповідні структури та органи. Бухгалтерський супровід підприємств здійснюється за відпрацьованою схемою відповідно до нормативних документів українського законодавства. Ведення та складання бухгалтерської звітності часто змінюється, і досвідчені фахівці компанії допоможуть оперативно дізнатися всі нововведення і зміни в бухгалтерському обліку.

    Юридична компанія «ОЛ ІНКЛЮЗІВ» має налагоджені системи взаємодії з різними державними структурами та інспекціями і використовує найбільш ефективні методи для того, щоб підвищити бухгалтерський супровід організацій і якість послуг, що надаються.

  Комплексне бухгалтерське обслуговування підприємств та організацій – відмінна можливість своєчасно отримувати консультації висококласних фахівців з усіх питань господарської діяльності компаній, ведення документообігу, розрахунку заробітної плати працівникам і з інших питань бухгалтерського обліку.

      Комплексне бухгалтерське обслуговування підприємств та організацій включає в себе:

    ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства;

    підготовка та надання фінансової й податкової звітності користувачам;

    генерування первинних документів за запитом Клієнта;

    підготовка документів на одержання кредитів, дозволів і т.д.;

    складання внутрішньо-корпоративної фінансової звітності;

    аутсорсинг бухгалтерських процесів;

    інвентаризація первинних документів;

    супровід процесу впровадження бухгалтерських програм.

Наші переваги: висококласний бухгалтерський облік, професійний бухгалтерський супровід фірм, підприємств і організацій, великий практичний досвід роботи і доступна вартість послуг. Співпраця з нашою компанією гарантує професійний бухгалтерський супровід організацій.

 

Вартість послуги абонен. обслуговування:

                                                                                                 

Абонентське бухгалтерське обслуговування:

1) Пакет “Початківець” ( 0 операцій на місяць – “пустышка”) –  1000 грн. (складання та подача нульових звітів).

2) Пакет “Базовий 1” (від 0 до 5 операцій на місяць) –  1500 грн. (складання та подача звітів, введення та разноска даних в 1С, нарахування заробітної плати працівникам, подання персоніфікаційних даних, контроль за змінами та надання рахунків для сплати).

3) Пакет “Базовий 2” (від 5 до 10 операцій на місяць) – 1800 грн. (складання та подача звітів, введення та разноска даних в 1С, нарахування заробітної плати працівникам, подання персоніфікаційних даних, контроль за змінами та надання рахунків для сплати). 

4) Пакет “Оптіма” (від 10 до 20 операцій на місяць) – 2000 – 2500 грн. (складання та подача звітів, введення та разноска даних в 1С, нарахування заробітної плати працівникам, подання персоніфікаційних даних, контроль за змінами та надання рахунків для сплати).

5) Пакет “Оптіма МАХ” (від 20 до 50 операцій на місяць) –  2500 – 4000 грн. (складання та подача звітів, введення та разноска даних в 1С, нарахування заробітної плати працівникам, подання персоніфікаційних даних, контроль за змінами та надання рахунків для сплати).

 

Додатково сплачуються:

Підключення до послуги електронна звітність – коштує 700 грн.

 

Перелік додаткових послуг:

 

– Підтвердження відомостей про юридичну особу;

Отримання ідентифікаційного номеру іноземця;

– Пошук та надання юридичної адреси;

– Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);

– Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;

– Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;

– Реєстрація Баз персональних даних;

– Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;

– Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);

– Реєстрація платником єдиного податку;

– Реєстрація Торгової марки (ТМ);

– Отримання Ліцензій або Дозволів;

Розробка шаблонів договірної документації;

– Абонентське юридичне обслуговування;

– Доставка документів в офіс Клієнта.