- Головна
- Абонентське обслуговування
- Абонентське бухгалтерське обслуговування підприємств та організацій
АБОНЕНТСЬКЕ БУХГАЛТЕРСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ
Якісне бухгалтерське обслуговування підприємств та організацій, а також кваліфіковане складання бухгалтерської звітності – основа ефективного розвитку бізнесу організацій. Своєчасне складання бухгалтерської звітності і відновлення бухгалтерського обліку дозволяє виключити штрафні санкції та запобігти фінансовим втратам.
Кваліфіковані спеціалісти Юридичної компанії «ОЛ ІНКЛЮЗІВ» здійснюють бухгалтерський супровід організацій – це розробка первинної бухлтерської документації, складання бухгалтерської звітності, статистичних, аналітичних та податкових звітів та здача їх у відповідні структури та органи. Бухгалтерський супровід підприємств здійснюється за відпрацьованою схемою відповідно до нормативних документів українського законодавства. Ведення та складання бухгалтерської звітності часто змінюється, і досвідчені фахівці компанії допоможуть оперативно дізнатися всі нововведення і зміни в бухгалтерському обліку.
Юридична компанія «ОЛ ІНКЛЮЗІВ» має налагоджені системи взаємодії з різними державними структурами та інспекціями і використовує найбільш ефективні методи для того, щоб підвищити бухгалтерський супровід організацій і якість послуг, що надаються.
Комплексне бухгалтерське обслуговування підприємств та організацій – відмінна можливість своєчасно отримувати консультації висококласних фахівців з усіх питань господарської діяльності компаній, ведення документообігу, розрахунку заробітної плати працівникам і з інших питань бухгалтерського обліку.
Комплексне бухгалтерське обслуговування підприємств та організацій включає в себе:
• ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства;
• підготовка та надання фінансової й податкової звітності користувачам;
• генерування первинних документів за запитом Клієнта;
• підготовка документів на одержання кредитів, дозволів і т.д.;
• складання внутрішньо-корпоративної фінансової звітності;
• аутсорсинг бухгалтерських процесів;
• інвентаризація первинних документів;
• супровід процесу впровадження бухгалтерських програм.
Наші переваги: висококласний бухгалтерський облік, професійний бухгалтерський супровід фірм, підприємств і організацій, великий практичний досвід роботи і доступна вартість послуг. Співпраця з нашою компанією гарантує професійний бухгалтерський супровід організацій.
Вартість послуги абонен. обслуговування: |
Абонентське бухгалтерське обслуговування:
1) Пакет “Початківець” ( 0 операцій на місяць – “пустышка”) – 1000 грн. (складання та подача нульових звітів).
2) Пакет “Базовий 1” (від 0 до 5 операцій на місяць) – 1500 грн. (складання та подача звітів, введення та разноска даних в 1С, нарахування заробітної плати працівникам, подання персоніфікаційних даних, контроль за змінами та надання рахунків для сплати).
3) Пакет “Базовий 2” (від 5 до 10 операцій на місяць) – 1800 грн. (складання та подача звітів, введення та разноска даних в 1С, нарахування заробітної плати працівникам, подання персоніфікаційних даних, контроль за змінами та надання рахунків для сплати).
4) Пакет “Оптіма” (від 10 до 20 операцій на місяць) – 2000 – 2500 грн. (складання та подача звітів, введення та разноска даних в 1С, нарахування заробітної плати працівникам, подання персоніфікаційних даних, контроль за змінами та надання рахунків для сплати).
5) Пакет “Оптіма МАХ” (від 20 до 50 операцій на місяць) – 2500 – 4000 грн. (складання та подача звітів, введення та разноска даних в 1С, нарахування заробітної плати працівникам, подання персоніфікаційних даних, контроль за змінами та надання рахунків для сплати).
Додатково сплачуються:
Підключення до послуги електронна звітність – коштує 700 грн.
Перелік додаткових послуг: |
– Підтвердження відомостей про юридичну особу;
– Отримання ідентифікаційного номеру іноземця;
– Пошук та надання юридичної адреси;
– Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);
– Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;
– Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;
– Реєстрація Баз персональних даних;
– Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;
– Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);
– Реєстрація платником єдиного податку;
– Реєстрація Торгової марки (ТМ);
– Отримання Ліцензій або Дозволів;
– Розробка шаблонів договірної документації;
– Абонентське юридичне обслуговування;
– Доставка документів в офіс Клієнта.