Зміна адреси реєстрації в межах району

РЕЄСТРАЦІЯ ЗМІНИ АДРЕСИ РЕЄСТРАЦІЇ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ В МЕЖАХ РАЙОНУ

Зміна адреси реєстрації фізичної особи-підприємця в межах району – це процедура зміни відомостей (адреси реєстрації) про фізичну особу-підприємця в усіх її реєстраційних документах, яка пов’язана з внесенням відомостей про ці зміни до Єдиного Державного реєстру підприємств, установ та організації України.

Для замовлення послуги реєстрації зміни адреси реєстрації фізичної особи-підприємця в межах району Вам необхідно надати вказаний перелік документів.

Перелік документів:

1) Оригінал Свідоцтва про державну реєстрацію/Виписки з ЄДР;

2) Оригінал Відомостей з ЄДРПОУ (Довідки з Управління Статистики) (у разі наявності);

3) Копія паспорта та реєстраційного номеру облікової картки платника податків фізичної особи-підприємця;

4) Оригінал Свідоцтва платника єдиного податку/Витяга з реєстра платників єдиного податку (у разі необхідності);

5) Оригінал книги обліку доходів та витрат (Ф.№10) (у разі необхідності).

Строк перереєстрації:

– 3–5 робочих днів.

– 10–15 робочих днів – строк отримання оновленого Витяга з реєстра платників єдиного податку.

Вартість послуги перереєстрації:

– 1000 грн. без отримання оновленого Витяга з реєстра платників єдиного податку (включає державне мито);

– 1400 грн. з отримання оновленого Витяга з реєстра платників єдиного податку (включає державне мито).

У вартість послуги входить:

– Надання повної консультації стосовно документів та процедури зміни адреси реєстрації фізичної особи-підприємця в межах району;

– Розробка необхідних документів для проведення реєстрації зміни адреси реєстрації фізичної особи-підприємця в межах району;

– Реєстрація зміни адреси реєстрації фізичної особи-підприємця в межах району у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області);

– Реєстрація зміни адреси реєстрації фізичної особи-підприємця в межах району в Управлінні Статистики (у разі необхідності);

– Подання відомостей щодо зміни адреси реєстрації фізичної особи-підприємця в межах району до ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області);

– Підготовка та подання необхідних документів для отримання оновленого Витяга з реєстра платників єдиного податку, у зв’язку із зміною адреси реєстрації фізичної особи-підприємця (у разі необхідності);

– Внесення змін до книги обліку доходів та витрат (Ф.№10) в ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області), у зв’язку із зміною адреси реєстрації фізичної особи-підприємця (у разі необхідності);

– Отримання оновленого Витяга з реєстра платників єдиного податку, у зв’язку із зміною адреси реєстрації фізичної особи-підприємця (у разі необхідності).

Перелік додаткових послуг:

Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;

Пошук та надання юридичної адреси;

Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);

Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;

Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;

Реєстрація Баз персональних даних;

Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;

Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);

Реєстрація платником єдиного податку;

Реєстрація Торгової марки (ТМ);

– Отримання Ліцензій або Дозволів;

Розробка індивідуальних договорів та контрактів;

Абонентське юридичне обслуговування;

Абонентське бухгалтерське обслуговування;

Доставка документів в офіс Клієнта.