Зміна відомостей про юридичну особу

РЕЄСТРАЦІЯ ЗМІНИ ВІДОМОСТЕЙ ПРО ЮРИДИЧНУ ОСОБУ

 

Зміна відомостей про юридичну особу – процедура зміни відомостей про учасників/засновників, керівника (зміна прізвища, адреси реєстрації, паспортних даних) та контактні дані юридичної особи до її Статутних документів даної юридичної особи, з внесенням цих відомостей до Єдиного державного реєстру підприємств, установ, організацій України. 

 

Для замовлення послуги реєстрації зміни відомостей про юридичну особу Вам необхідно надати вказаний перелік документів.

 

Перелік документів:

 

           

 

1) Оригінал Свідоцтва про державну реєстрацію/Виписки з ЄДР;

2) Оригінал Відомостей з ЄДРПОУ (Довідка з Управління Статистики);

3) Оригінал діючої редакції Статуту;

4) Копії паспортів та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (ідентифікаційних номерів) учасників/засновників  (для фізичних осіб);

5) Копія паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційних номерів) Директора та бухгалтера юридичної особи;

6) Копія Свідоцтва про державну реєстрацію/Виписки з ЄДР та Відомостей з Управління Статистики учасника/засновника (для юридичних осіб);

7) Номер останнього протоколу загальних зборів учасників.

 

  Строки перереєстрації:

  – 3 – 5 робочих дні.

 

          

Вартість послуги перереєстрації:

 – від 1000 грн. в залежності від зміни.

 

Додатково сплачуються: 

  – Нотаріально засвідчений Статут нової редакції (2 шт.) – 350 гривень. (у разі зміни відомостей про учасників/засновників юридичної особи);

– Державне мито за проведення реєстраційних дій – 410 гривень. 

 

 У вартість послуги входить:

 

 

 

– Надання повної консультації з приводу процедури зміни відомостей про юридичну особу та необхідних для цього документів;

– Розробка установчих документів для проведення реєстрації зміни відомостей про юридичну особу;

– Реєстрація зміни відомостей про юридичну особу у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області);

– Реєстрація зміни відомостей про юридичну особу в Управлінні Статистики та отримання нових Відомостей з ЄДРПОУ (у разі зміни відомостей про директора та/або контактні дані юридичної особи);

– Подання відомостей щодо зміни відомостей про юридичну особу до ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області).

 

   Перелік додаткових послуг:

 

 

 

– Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина

– Пошук та надання юридичної адреси;

Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);

– Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;

– Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;

– Реєстрація Баз персональних даних;

– Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;

 Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);

– Реєстрація платником єдиного податку

– Реєстрація Торгової марки (ТМ);

– Отримання Ліцензій або Дозволів;

– Розробка індивідуальних договорів та контрактів;

– Абонентське юридичне обслуговування;

– Абонентське бухгалтерське обслуговування;

– Доставка документів в офіс Клієнта.