Зміна місцезнаходження юридичної особи з переходом в інший район, місто та/або область

  РЕЄСТРАЦІЯ ЗМІНИ МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ З ПЕРЕХОДОМ В ІНШИЙ РАЙОН, МІСТО ТА/АБО ОБЛАСТЬ

Зміна місцезнаходження (юридичної адреси) юридичної особи з переходом в інший район, місто та/або область – зміна юридичної адреси юридичної особи з переведенням її в інший район, місто та/або область, яка полягає у знятті з обліку в усіх державних органах за старою адресою та постановленні на облік в усіх державних органах за новою адресою, з обов’язковою зміною усіх реквізитів, включаючи банківських, та печатки юридичної особи.

Для замовлення послуги реєстрації зміни місцезнаходження юридичної особи з переходом в інший район, місто та/або область Вам необхідно надати вказаний перелік документів.

 

Перелік документів:

 

 

1) Оригінал Свідоцтва про державну реєстрацію/Виписки з ЄДР;

2) Оригінал Відомостей з ЄДРПОУ (Довідка з Управління Статистики);

3) Оригінал діючої редакції Статуту;

4) Оригінал Свідоцтва платника податку на додану вартість/Витяга з реєстра платників податку на додану вартість (у разі необхідності);

5) Номер останнього протоколу загальних зборів учасників;

6) Копія паспорта та реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) Директора та бухгалтера.

 

Строк перереєстрації:

   – 3–5 робочих днів. 

– 10–15 робочих днів – строк отримання оновленого Витяга з реєстра платників податку на додану вартість.        

 

Вартість послуги перереєстрації:

– 2500 грн. без отримання оновленого Витяга з реєстра платників податку на додану вартість, включаючи вартість оновленої основної печатки;                

– 2800 грн. з отримання оновленого Витяга з реєстра платників податку на додану вартість, включаючи вартість оновленої основної печатки.

 

Додатково сплачуються:

– Нотаріально засвідчений Статут нової редакції (2 шт.) – 350 гривень (до 2-х учасників/засновників);

– Державне мито за проведення реєстраційних дій – 410 гривень;

– Виготовлення оновлених додаткових печаток – 400 гривень (кожна) (у разі зміни міста та/або області).

 

У вартість послуги входить:

 

 

 

– Надання повної консультації з приводу документів та процедури зміни місцезнаходження юридичної особи з переходом в інший район, місто та/або область;

– Розробка установчих документів для проведення реєстрації зміни місцезнаходження юридичної особи з переходом в інший район, місто та/або область;

– Реєстрація зміни місцезнаходження юридичної особи з переходом в інший район, місто та/або область в відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області);

– Реєстрація зміни місцезнаходження юридичної особи з переходом в інший район, місто та/або область в Управлінні статистики та отримання нових Відомостей з ЄДРПОУ;

– Подання відомостей щодо зміни місцезнаходження юридичної особи з переходом в інший район, місто та/або область до ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області);

– Підготовка та подання необхідних документів для отримання оновленого Витяга з реєстра платників податку на додану вартість, у зв’язку із зміною  місцезнаходження юридичної особи з переходом в інший район, місто та/або область  (у разі необхідності);

– Отримання оновленого Витяга з реєстра платників податку на додану вартість, у зв’язку із зміною місцезнаходження юридичної особи з переходом в інший район, місто та/або область (у разі необхідності);

– Знищення печатки юридичної особи з старою адресою та виготовлення печатки з новою адресою (у разі зміни місцезнаходження юридичної особи – з переходом в інший район, місто та/або область).

 

Перелік додаткових послуг:

 

 

 

– Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина

– Пошук та надання юридичної адреси;

Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);

– Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;

– Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;

– Реєстрація Баз персональних даних;

– Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;

 Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);

– Реєстрація платником єдиного податку

– Реєстрація Торгової марки (ТМ);

– Отримання Ліцензій або Дозволів;

– Розробка індивідуальних договорів та контрактів;

– Абонентське юридичне обслуговування;

– Абонентське бухгалтерське обслуговування;

– Доставка документів в офіс Клієнта.