- — Зміна відомостей про юридичну особу
- — Зміна керівника юридичної особи
- — Зміна місцезнаходження юридичної особи з переходом в інший район, місто та/або область
- — Зміна місцезнаходження юридичної особи в межах району
- — Зміна найменування юридичної особи
- — Зміна основних видів економічної діяльності юридичної особи
- — Зміна розміру Статутного капіталу юридичної особи
- — Зміна складу учасників/засновників юридичної особи
- — Примусове виключення зі складу учасників/засновників юридичної особи
- — Перехід Товариства з обмеженою відповідальністю на діяльність на підставі модельного Статуту
РЕЄСТРАЦІЯ ЗМІНИ НАЙМЕНУВАННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ
Найменування юридичної особи – це основний обов’язковий атрибут юридичної особи, який складається з організаційно-правової форми та безпосередньо назви юридичної особи.
Зміна найменування юридичної особи – це процедура, яка пов’язана зі зміною назви юридичної особи, з внесенням зміни до Єдиного державного реєстру підприємств, установ, організацій України та несе за собою зміну усіх установчих документів та печатки юридичної особи.
Для замовлення послуги реєстрації зміни найменування юридичної особи Вам необхідно надати вказаний перелік документів.
Перелік документів: |
1) Оригінал Свідоцтва про державну реєстрацію/Виписки з ЄДР;
2) Оригінал Відомостей з ЄДРПОУ (Довідки з Управління Статистики);
3) Оригінал діючої редакції Статуту;
4) Оригінал Свідоцтва платника податку на додану вартість/Витяга з реєстра платників податку на додану вартість (у разі необхідності);
5) Номер останнього протоколу загальних зборів учасників;
6) Копія паспорта та реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) Директора та бухгалтера.
Строк перереєстрації: |
– 3–5 робочих днів.
– 10–15 робочих днів – строк отримання оновленого Витяга з реєстра платників податку на додану вартість.
Вартість послуги перереєстрації: |
– 2500 грн. без отримання оновленого Витяга з реєстра платників податку на додану вартість, включаючи вартість оновленої основної печатки;
– 2800 грн. з отримання оновленого Витяга з реєстра платників податку на додану вартість, включаючи вартість оновленої основної печатки.
Додатково сплачуються:
– Нотаріально засвідчений Статут нової редакції (2 шт.) – 350 гривень (до 2-х учасників/засновників);
– Державне мито за проведення реєстраційних дій – 410 гривень;
– Виготовлення оновлених додаткових печаток – 400 гривень (кожна) (у зв’язку із зміною найменування).
У вартість послуги входить: |
– Надання повної консультації з приводу документів та процедури зміни найменування юридичної особи;
– Розробка установчих документів для проведення реєстрації зміни найменування юридичної особи;
– Реєстрація зміни найменування юридичної особи у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області);
– Реєстрація зміни найменування юридичної особи в Управлінні статистики та отримання нових Відомостей з ЄДРПОУ;
– Подання відомостей щодо зміни найменування юридичної особи до ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області);
– Підготовка та подання необхідних документів для отримання оновленого Витяга з реєстра платників податку на додану вартість, у зв’язку із зміною найменування юридичної особи (у разі необхідності);
– Отримання оновленого Витяга з реєстра платників податку на додану вартість, у зв’язку із зміною найменування юридичної особи (у разі необхідності);
– Знищення печатки юридичної особи з старою назвою та виготовлення печатки з новим найменування юридичної особи.
Перелік додаткових послуг: |
– Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;
– Пошук та надання юридичної адреси;
– Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;
– Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;
– Реєстрація Баз персональних даних;
– Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;
– Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);
– Реєстрація платником єдиного податку;
– Реєстрація Торгової марки (ТМ);
– Отримання Ліцензій або Дозволів;
– Розробка індивідуальних договорів та контрактів;
– Абонентське юридичне обслуговування;