Перехід Товариства з обмеженою відповідальністю на діяльність на підставі модельного Статуту

РЕЄСТРАЦІЯ ПЕРЕХОДУ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ НА ДІЯЛЬНІСТЬ НА ПІДСТАВІ МОДЕЛЬНИЙ СТАТУТ

 

Модельний статут – це шаблонний та універсальний установчий документ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, який розроблений Кабінетом Міністрів України та затверджений їх Постановою № 1182 від 16 листопада 2011 року.

Перехід ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ на діяльність на підставі модельного статуту – це перехід ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ з власного установчого документа на діяльність на підставі модельного статуту за рішенням учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ відповідно до п. 17 ст. 1 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”.

Для замовлення послуги реєстрації переходу Товариства з обмеженою відповідальністю на діяльність на підставі модельного статуту Вам необхідно надати такий перелік документів.

 

                Перелік документів:

 

 

1) Оригінал Свідоцтва про державну реєстрацію/Виписки з ЄДР;

2) Оригінал діючої редакцію Статуту;

3) Номер останнього протоколу загальних зборів учасників.

 

Сроки реєстрації:

– 1-3 робочих дня.

 

Вартість послуги реєстрації:

 – 800 грн.

 

У вартість послуги входить:

 

 

Надання повної консультації з приводу документів та процедури переходу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ на діяльність на підставі модельного статуту.

Розробка установчих документів для проведення реєстрації переходу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ на діяльність на діяльність модельного статуту.

Реєстрація переходу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ на діяльність на підставі модельного статуту у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області).

 

Перелік додаткових послуг:

 

– Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;

Пошук та надання юридичної адреси;

Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);

Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;

Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;

Реєстрація Баз персональних даних;

Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;

Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);

Реєстрація платником єдиного податку;

Реєстрація Торгової марки (ТМ);

– Отримання Ліцензій або Дозволів;

Розробка індивідуальних договорів та контрактів;

Абонентське юридичне обслуговування;

Абонентське бухгалтерське обслуговування;

Доставка документів в офіс Клієнта.