Експрес – ліквідації (продаж корпоративних прав) юридичної особи

ЕКСПРЕС – ЛІКВІДАЦІЯ (ПРОДАЖ КОРПОРАТИВНИХ ПРАВ) ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ

 

     ЕКСПРЕС – ЛІКВІДАЦІЯ – це продаж (відчуження та передача) корпоративних прав засновників (учасників) юридичної особи на користь третіх осіб та одночасне звільнення уповноважених осіб за ведення господарської діяльності, ведення та складання звітності, а саме – директора та головного бухгалтера. З моменту проведення державної реєстрації продажу (відчуження та передачі) корпоративних прав засновників (учасників) юридичної особи, засновники (учасники) та директор юридичної особи звільняються від будь-якої відповідальності стосовно господарської діяльності даної юридичної особи.

  Основними перевагами ЕКСПРЕС – ЛІКВІДАЦІЇ є:

– Законність;

– Короткі терміни (1 – 3 робочих дня);

– Невелика вартість;

– Відсутність будь-яких перевірок з боку податкової інспекції та інших державних органів;

– Відсутність будь-який претензій зі сторони державних органів, кредиторів та контрагентів, банківський та страхових установ, а також  інших третіх осіб;

– Відсутність проблем, які будуть пов’язані із здачею звітності та сплатою боргів перед державою.

 

    Для замовлення послуги експрес – ліквідації (продажу корпоративних прав) юридичної особи Вам необхідно надати вказаний перелік документів.

 

Перелік документів:

 

 

1) Копія Свідоцтва про державну реєстрацію/Виписки з ЄДР;

2) Копія Відомостей з ЄДРПОУ (Довідки з Управління Статистики);

3) Оригінал діючого Статуту;

4) Копії паспортів та реєстраційних номерів облікових карток платників податків учасників/засновників (для фізичних осіб – резидентів України);

5) Нотаріально засвідчений переклад паспортів та копії реєстраційних номерів облікових карток платників податків учасників/засновників (для фізичних осіб – нерезидентів України);

6) Копія Свідоцтва про державну реєстрацію/Виписки з ЄДР, Відомостей з Управління Статистики та Витяг з ЄДР учасників/засновників (для юридичних осіб – резидентів України);

7) Нотаріально засвідчені копії наступних легалізованих документів учасників/засновників (для юридичних осіб – нерезидентів України):

– Довіреності на уповноваженого представника іноземної юридичної особи;

– Рішення іноземної юридичної особи про продаж/купівлю корпоративних прав;

– Витягу з торгового, банківського або судового реєстру (Свідоцтво про реєстрацію юридичної особи).

8) Копія паспорта та реєстраційного номеру облікової картки платників податків діючого директора юридичної особи.

 

Строки ліквідації:

  – 1 – 3 рабочих дня (в залежності від району Києва, наявності найманих працівників та підприємницької діяльності).

 

Вартість послуги ліквідації:

– від 5500 грн.  (в залежності від району Києва, необхідності зміни директора, найменування та місцезнаходження юридичної особи). 

 

Додатково сплачуються нотаріальні витрати:

– Нотаріально засвідчений Статут нової редакції – 350 гривень (до 2-х учасників/засновників);

– Нотаріально засвідчена заява про передачу частки в Статутному капіталі – 350 гривень або

– Нотаріально засвідчений Договір купівлі-продажу корпоративних прав (частки у Статутному капіталі) – від 1500 гривень;

– Нотаріально засвідчена копія заяви про передачу частки в Статутному капіталі – 50 гривень.

 

  У вартість послуги входить:

 

 

– Надання повної консультації з приводу документів та процедури експрес – ліквідації (продажу корпоративних прав) юридичної особи;

– Розробка документів, які необхідні для проведення процедури експрес – ліквідації (продажу корпоративних прав) юридичної особи;

– Представництво інтересів юридичної особи у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області);

– Представництво інтересів юридичної особи в Управлінні Статистики та отримання нових Відомостей з ЄДРПОУ при експрес – ліквідації (продажу корпоративних прав) юридичної особи (у разі зміни директора та/або найменування та/або місцезнаходження юридичної особи);

– Представництво інтересів юридичної особи в ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області) при експрес – ліквідації (продажу корпоративних прав) юридичної особи (у разі зміни директора та/або найменування та/або місцезнаходження юридичної особи).

 

Перелік додаткових послуг:

  

 

– Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина

– Пошук та надання юридичної адреси;

Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);

– Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;

– Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;

– Реєстрація Баз персональних даних;

– Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;

 Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);

– Реєстрація платником єдиного податку

– Реєстрація Торгової марки (ТМ);

– Отримання Ліцензій або Дозволів;

– Розробка індивідуальних договорів та контрактів;

– Абонентське юридичне обслуговування;

– Абонентське бухгалтерське обслуговування;

– Доставка документів в офіс Клієнта.