- Головна
- Ліквідація підприємств
- Ліквідація фізичної особи-підприємця
- Припинення підприємницької діяльності (ліквідація) фізичної особи-підприємця-підприємця
ПРИПИНЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (ЛІКВІДАЦІЯ) ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ
Припинення підприємницької діяльності (ліквідація) фізичної особи-підприємця – це процедура реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи в органах державної адміністрації, податкової інспекції, Пенсійного фонду, органів статистики, знищення печатки (якщо вона виготовлялася) та зняття фізичної особи-підприємця з реєстрації в цих органах.
ЗУ «Про державну реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» передбачає наступні шляхи припинення підприємницької діяльності (ліквідації фізичної особи-підприємця):
– прийняття фізичною особою – підприємцем рішення про припинення підприємницької діяльності;
– смерті фізичної особи – підприємця;
– постановлення судового рішення про оголошення фізичної особи померлою або визнання безвісно відсутньою;
– постановлення судового рішення про визнання фізичної особи, яка є підприємцем, недієздатною або про обмеження її цивільної дієздатності;
– постановлення судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця.
Для замовлення послуги ПРИПИНЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (ЛІКВІДАЦІЇ) ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ Вам необхіднонадати вказаний перелік документів.
Перелік документів: |
1) Оригінал Свідоцтва про державну реєстрацію/Виписки з ЄДР;
2) Оригінал Відомостей з ЄДРПОУ (Довідки з Управління Статистики) (за наявності);
3) Оригінал Довідки про взяття на облік платника податків (форма 4-ОПП);
4) Оригінали Довідок ппро взяття на облік в ПФУ, ФСС НВВ, ФСС ТВП та РЦЗ;
5) Копія паспорту та реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного коду) фізичної-особи підприємця;
6) Оригінал довідки з банку про закриття поточного рахунку, довідки про рух коштів (про відсутність руху коштів) (у разі, якщо клієнт самостійно закриває поточний рахунок);
7) Книга обліку доходів та витрат від здійснення господарської діяльності за формою № 10 (за наявності);
8) Оригінали усіх первинних фінансових документів (договори, рахунки-фактури, видаткові та прибуткові накладні);
9) Чекові книжки (за наявності);
10) Бухгалтерські книжки (за наявності);
11) Розрахункові та платіжні відомості (у разі наявності найманих працівників);
12) Накази про призначення та звільнення працівників (у разі наявності найманих працівників);
13) Всі звіти ПФУ, ЦЗ та фондів соціального страхування (ФСС НВВ та ФСС ТВП), Статистики;
14) Всі податкові звіти;
15) Печатки та штампи.
Строки ліквідації: |
– від 3-х місяців (в залежності від району Києва, наявності найманих працівників та підприємницької діяльності).
Вартість послуги ліквідації: |
– від 2500 грн. (в залежності від наявності найманих працівників та підприємницької діяльності).
Додатково сплачуються нотаріальні витрати:
– Довіреність на представництво інтересів (від фізичних осіб учасників/засновників) – 300 гривень;
– Нотаріальна копія довіреності на представництво інтересів – 50 гривень.
У вартість послуги входить: |
– Надання повної консультації з приводу документів та процедури припинення підприємницької діяльності (ліквідації) фізичної особи-підприємця;
– Розробка документів, які необхідні для проведення процедури припинення підприємницької діяльності (ліквідації) фізичної особи-підприємця;
– Представництво інтересів фізичної особи-підприємця в у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації м. Києві (області);
– Представництво інтересів фізичної особи-підприємця в ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області) при проведенні аудитоської перевірки та зняття з обліку;
– Представництво інтересів фізичної особи-підприємця в Управлінні Пенсійного фонду України при проведенні перевірки та зняття з обліку;
– Представництво інтересів фізичної особи-підприємця в ФСС НВВ при проведенні перевірки та зняття з обліку (у разі наявності найманих працівників);
– Представництво інтересів фізичної особи-підприємця в ФСС ТВП при проведенні перевірки та зняття з обліку (у разі наявності найманих працівників);
– Представництво інтересів фізичної особи-підприємця в РЦЗ при проведенні перевірки та зняття з обліку (у разі наявності найманих працівників).
Перелік додаткових послуг: |
– Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;
– Пошук та надання юридичної адреси;
– Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;
– Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;
– Реєстрація Баз персональних даних;
– Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;
– Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);
– Реєстрація платником єдиного податку;
– Реєстрація Торгової марки (ТМ);
– Отримання Ліцензій або Дозволів;
– Розробка індивідуальних договорів та контрактів;
– Абонентське юридичне обслуговування;