Приватне підприємство

 

                           РЕЄСТРАЦІЯ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА

 

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО (ПП) – це підприємство, що діє на основі приватної власності одного або кількох громадян, іноземців, осіб без громадянства та його (їх) праці чи з використанням найманої праці. Приватним є також підприємство, що діє на основі приватної власності суб’єкта господарювання – юридичної особи (ст. 113 Господарського кодексу України). 

Мінімальний розмір Статутного капіталу підприємства – від 1 (однієї) гривні.

Вимоги до Статутного капіталу підприємства – вкладом можуть бути гроші, цінні папери, інші речі або майнові чи інші відчужувані права, що мають грошову оцінку (ст. 115 Цивільного кодексу України).

 

Для замовлення послуги реєстрації ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА Вам необхідно заповнити БЛАНК ЗАМОВЛЕННЯ НА РЕЄСТРАЦІЮ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ та надати вказаний перелік документів.

 

Перелік документів:

 

  

Фізична особа:

1) Резидент України (громадянин України)

– Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності 3-4 сторінки та місце реєстрації) засновника та директора;

– Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) засновника та директора;

– Якщо засновник та/або директор є фізичною особою-підприємцем (ФОП) – необхідно надати Свідоцтво про державну реєстрацію/Виписку з ЄДР.

2) Нерезидент України (іноземний громадянин)

– Нотаріально посвідчений переклад паспорта (1-2 сторінки) засновника та/або директора;

– Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) засновника та/або директора;

– Копія посвідки про тимчасове/постійне місце проживання в Україні або дозволу на офіційне працевлаштування на території України (у разі наявності) засновника та/або директора.

 

Юридична особа:

1) Резидент України

– Копія Свідоцтва про держ. реєстрацію/Виписки з ЄДР юридичної особи;

– Копія Статуту юридичної особи;

– Копія Відомостей з ЄДРПОУ (Довідки з Управління Статистики) юридичної особи;

– Номер останнього протоколу Загальних Зборів Учасників юридичної особи;

– Витяг з ЄДР – оригінал дійсний на момент реєстрації;

– Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності 3-4 сторінки, та місце реєстрації) та реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) директора та бухгалтера.

2) Нерезидент України

Нотаріально засвідчені копії наступних легалізованих документів:

– Довіреності на уповноваженого представника іноземної юридичної особи;

– Рішення іноземної юридичної особи про створення юридичної особи;

– Витягу з торгового, банківського або судового реєстру (Свідоцтво про реєстрацію юридичної особи).

 

Строки реєстрації:

Базові строки – 5-8 робочих днів (в залежності від району Києва).

Прискорені строки – 3-5 робочих днів (в залежності від району Києва).

 

Вартість послуги реєстрації:

– 2000 грн. (включає державне мито та виготовлення печатки);

– 2500 грн. прискорена реєстрація (включає державне мито та виготовлення печатки).

Додатково сплачуються нотаріальні витрати:

– Нотаріально засвідчений Статут (2 шт.) – 300 гривень (до 2-х засновників);

– Довіреність на представництво інтересів (від фізичних осіб засновників) – 300 гривень;

Нотаріально засвідчена копія Довіреності на представництво інтересів – 50 гривень.

 

У вартість послуги входить:

 

 

– Надання повної консультації з приводу документів та процедури реєстрації ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА;

– Розробка установчих документів для проведення державної реєстрації ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА;

– Реєстрація ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області);

– Реєстрація ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА в Управлінні Статистики м. Києва (області);

– Подання відомостей про реєстрацію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА в ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області);

– Виготовлення печатки ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА.

 

Перелік додаткових послуг:

 

Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;

Пошук та надання юридичної адреси;

Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);

Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;

Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;

Реєстрація Баз персональних даних;

Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;

Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);

Реєстрація платником єдиного податку;

Реєстрація Торгової марки (ТМ);

– Отримання Ліцензій або Дозволів;

Розробка індивідуальних договорів та контрактів;

Абонентське юридичне обслуговування;

Абонентське бухгалтерське обслуговування;

Доставка документів в офіс Клієнта.