- — Благодійна організація
- — Громадське об’єднання зі статусом юридичної особи
- — Громадське об’єднання без статусу юридичної особи
- — Підтвердження всеукраїнського статусу Громадського об’єднання
- — Релігійна організація
- — Кооператив
- — Політична партія
- — Професійна спілка (профспілка)
- — Об’єднання співвласників багатоквартирних будинків
- — Третейський суд
- — Надання юридичної адреси для юридичної особи
- — Отримання Витяга, Виписки та Довідки з Єдиного державного реєстру
- — Виготовлення додаткових печаток, штампів та факсиміле
- — Реєстрація баз персональних даних
- — Реєстрація ключів електронної звітності M.Е.doc
- — Реєстрація платником єдиного податку
- — Реєстрація платником податку на додану вартість
- — Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити
- — Доставка документів в офіс Клієнта
БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ – це юридична особа приватного права, установчі документи якої визначають благодійну діяльність, як основну мету її діяльності (ст. 1 ЗУ «Про благодійну діяльність та благодійні організації»).
Метою благодійних організацій не може бути одержання і розподіл прибутку серед засновників, членів органів управління, інших пов’язаних з ними осіб, а також серед працівників таких організацій.
Благодійна організація може бути створена у формі (ст. 13 ЗУ «Про благодійну діяльність та благодійні організації»):
– благодійне товариство – благодійна організація, яка створена не менше ніж двома засновниками та діє на підставі статуту;
– благодійна установа – благодійна організація, установчий акт якої визначає активи, які один або кілька засновників передають для досягнення цілей благодійної діяльності за рахунок таких активів та/або доходів від таких активів. Установчий акт благодійної установи може міститися в заповіті. Засновник або засновники благодійної установи не беруть участі в управлінні благодійною установою. Благодійна установа діє на підставі установчого акта;
– благодійний фонд – благодійна організація, яка діє на підставі статуту, має засновників та управляється засновниками, які не зобов’язані передавати цій організації будь-які активи для досягнення цілей благодійної діяльності. Благодійний фонд може бути створено одним чи кількома засновниками. Активи благодійного фонду можуть формуватися учасниками та/або іншими благодійниками.
Для замовлення послуги реєстрації БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ Вам необхідно заповнити БЛАНК ЗАМОВЛЕННЯ НА РЕЄСТРАЦІЮ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН та надати вказаний перелік документів.
Перелік документів: |
1) Назва Благодійної організації (повна, а також скорочена) та юридична адреса;
2) Мета та завдання Благодійної організації;
3) Умови і порядок прийому в члени Благодійної організації, вибуття з неї;
4) Відомості про склад керівництва центральних статутних органів Благодійної організації (із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, дати народження керівника, членів інших керівних органів, посади в керівних органах, контактного номера телефону та інших засобів зв’язку);
5) Документ, який підтверджує місцезнаходження Благодійної організації (гарантійний лист власника приміщення, Договір купівлі-продажу приміщення, договір оренди приміщення тощо).
6) Відомості про засновників Благодійної організації:
Фізична особа:
1) Резидент України (громадянин України)
– Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності 3-4 сторінки, та місце реєстрації) засновника;
– Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) засновника;
– Якщо засновник є фізичною особою-підприємцем (ФОП) необхідно надати копію Свідоцтва про державну реєстрацію/Виписки з ЄДР.
– Надати інформацію про місце роботи, посади та контактного номера телефону та інших засобів зв’язку засновника.
2) Нерезидент України (іноземний громадянин)
– Нотаріально посвідчений переклад паспорта (1-2 сторінки) засновника;
– Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) засновника;
– Копія посвідки про тимчасове/постійне місце проживання в Україні засновника або дозволу на офіційне працевлаштування на території України засновника (у разі наявності).
– Надати інформацію про місце роботи, посади та контактного номера телефону та інших засобів зв’язку засновника.
Юридична особа:
1) Резидент України
– Копія Свідоцтва про держ. реєстрацію/Виписки з ЄДР засновника – юридичної особи;
– Копія Статуту засновника – юридичної особи;
– Копія Відомостей з ЄДРПОУ (Довідки з Управління Статистики) засновника – юридичної особи;
– Номер останнього Протоколу Загальних Зборів Учасників засновника – юридичної особи;
– Витяг з ЄДР засновника-юридичної особи – оригінал дійсний на момент реєстрації;
– Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності 3-4 сторінки, та місце реєстрації) та реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) директора та бухгалтера засновника-юридичної особи.
2) Нерезидент України
Нотаріально засвідчені копії наступних легалізованих документів:
– Довіреності на уповноваженого представника засновника – іноземної юридичної особи;
– Рішення засновника – іноземної юридичної особи про створення Благодійної організації;
– Витягу з торгового, банківського або судового реєстру засновника – іноземної юридичної особи (Свідоцтво про реєстрацію юридичної особи).
Строки реєстрації: |
Базовий строк – 20 робочих днів.
Вартість послуги реєстрації: |
– від 4500 грн. (включає державне мито та виготовлення печатки).
Додатково сплачуються нотаріальні витрати.
У вартість послуги входить: |
– Надання повної консультації з приводу документів та процедури реєстрації БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ;
– Розробка установчих документів для проведення державної реєстрації БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ;
– Реєстрація БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області);
– Реєстрація БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ в Управлінні Статистики м. Києва (області);
– Подання відомостей про реєстрацію БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇв ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області);
– Представництво інтересів в ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області) при отриманні Довідки про те, що БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ має статус неприбуткової організації;
– Виготовлення печатки БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ.
Перелік додаткових послуг: |
– Отримання Довідки про те, що БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ має статус неприбуткової організації;
– Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;
– Пошук та надання юридичної адреси;
– Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;
– Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;
– Реєстрація Баз персональних даних;
– Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;
– Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);
– Реєстрація платником єдиного податку;
– Реєстрація Торгової марки (ТМ);
– Отримання Ліцензій або Дозволів;
– Розробка індивідуальних договорів та контрактів;
– Абонентське юридичне обслуговування;