- Головна
- Реєстрація юридичних та фізичних осіб
- Реєстрація фінансових компаній
- Недержавний пенсійний фонд
- — Благодійна організація
- — Громадське об’єднання зі статусом юридичної особи
- — Громадське об’єднання без статусу юридичної особи
- — Підтвердження всеукраїнського статусу Громадського об’єднання
- — Релігійна організація
- — Кооператив
- — Політична партія
- — Професійна спілка (профспілка)
- — Об’єднання співвласників багатоквартирних будинків
- — Третейський суд
- — Надання юридичної адреси для юридичної особи
- — Отримання Витяга, Виписки та Довідки з Єдиного державного реєстру
- — Виготовлення додаткових печаток, штампів та факсиміле
- — Реєстрація баз персональних даних
- — Реєстрація ключів електронної звітності M.Е.doc
- — Реєстрація платником єдиного податку
- — Реєстрація платником податку на додану вартість
- — Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити
- — Доставка документів в офіс Клієнта
РЕЄСТРАЦІЯ НЕДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ
НЕДЕРЖАВНИЙ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД – юридична особа, яка має статус неприбуткової організації (непідприємницького товариства), функціонує та провадить діяльність виключно з метою накопичення пенсійних внесків на користь учасників пенсійного фонду з подальшим управлінням пенсійними активами, а також здійснює пенсійні виплати учасникам зазначеного фонду (cт. 1 ЗУ «Про недержавне пенсійне забезпечення»).
Види недержавних пенсійних фондів:
– відкриті;
– корпоративні;
– професійні.
Засновником відкритого пенсійного фонду можуть бути будь-які одна чи декілька юридичних осіб (ст. 8 ЗУ «Про недержавне пенсійне забезпечення»).
Засновником корпоративного пенсійного фонду може бути юридична особа-роботодавець або декілька юридичних осіб-роботодавців, до яких можуть приєднуватися роботодавці-платники (ст. 8 ЗУ «Про недержавне пенсійне забезпечення»).
Засновником (засновниками) професійного пенсійного фонду можуть бути об’єднання юридичних осіб-роботодавців, об’єднання фізичних осіб, включаючи професійні спілки (об’єднання професійних спілок), або фізичні особи, пов’язані за родом їх професійної діяльності (занять) (ст. 8 ЗУ «Про недержавне пенсійне забезпечення»).
Для замовлення послуги реєстрації УПРАВИТЕЛЯ ФОНДУ ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА Вам необхідно надати вказаний перелік документів.
Базовий перелік документів: |
Юридична особа:
1) Резидент України
– Копія Свідоцтва про держ. реєстрацію/Виписки з ЄДР;
– Копія Статуту;
– Копія Відомостей з ЄДРПОУ (Довідки з Управління Статистики);
– Номер останнього протоколу загальних зборів учасників;
– Витяг з ЄДР – оригінал станом на момент реєстрації;
– Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності 3-4 сторінки, та місце реєстрації) та реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) директора та бухгалтера.
2) Нерезидент України
Нотаріально засвідчені копії наступних легалізованих документів:
– Довіреності на уповноваженого представника іноземної юридичної особи;
– Рішення іноземної юридичної особи про створення юридичної особи;
– Витягу з торгового, банківського або судового реєстру (Свідоцтво про реєстрацію юридичної особи).
3) Інформація з приводу порядку внесення змін до пенсійних схем та їх скасування;
4) Інформація з приводу порядку укладення пенсійних контрактів;
5) Інформація з приводу умов сплати внесків до пенсійного фонду.
Строки реєстрації: |
Базові строки – від 2-х до 5-ти місяців.
Вартість послуги реєстрації: |
– за домовленістю Сторін.
Додатково сплачуються нотаріальні витрати:
– Нотаріально засвідчений Статут (2 шт.) – 350 гривень (до 2-х учасників).
У вартість послуги входить: |
– Надання повної консультації з приводу документів та процедури реєстрації НЕДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ;
– Розробка установчих документів для проведення державної реєстрації НЕДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ;
– Представництво інтересів у Національній комісії, що здійснює державне регулювання в сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг) при погодженні Статуту НЕДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ з Національною комісією, що здійснює державне регулювання в сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг);
– Реєстрація НЕДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області);
– Реєстрація НЕДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ в Управлінні Статистики;
– Подання відомостей про реєстрацію НЕДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ до ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області);
– Представництво інтересів у ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області) заяви та отримання Довідки про те, що НЕДЕРЖАВНИЙ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД має статус неприбуткової організації;
– Виготовлення печатки НЕДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ;
– Представництво інтересів у Національній комісії, що здійснює державне регулювання в сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг) при погодженні складу ради фонду Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг.
– Представництво НЕДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ в Національній комісії,що здійснює державне регулювання в сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг) при включенні НЕДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ до Державного реєстру фінансових установ.
Перелік додаткових послуг: |
– Погодження Статуту та складу ради фонду НЕДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ з Національною комісією, що здійснює державне регулювання в сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг);
– Отримання в ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області) Довідки про те, що НЕДЕРЖАВНИЙ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД має статус неприбуткової організації;
– Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;
– Пошук та надання юридичної адреси;
– Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;
– Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;
– Реєстрація Баз персональних даних;
– Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;
– Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);
– Реєстрація платником єдиного податку;
– Реєстрація Торгової марки (ТМ);
– Отримання Ліцензій або Дозволів;
– Розробка індивідуальних договорів та контрактів;
– Абонентське юридичне обслуговування;