- Головна
- Реєстрація юридичних та фізичних осіб
- Реєстрація підприємств, товариств та фіз.особи
- Фізична особа-підприємець
- — Благодійна організація
- — Громадське об’єднання зі статусом юридичної особи
- — Громадське об’єднання без статусу юридичної особи
- — Підтвердження всеукраїнського статусу Громадського об’єднання
- — Релігійна організація
- — Кооператив
- — Політична партія
- — Професійна спілка (профспілка)
- — Об’єднання співвласників багатоквартирних будинків
- — Третейський суд
- — Надання юридичної адреси для юридичної особи
- — Отримання Витяга, Виписки та Довідки з Єдиного державного реєстру
- — Виготовлення додаткових печаток, штампів та факсиміле
- — Реєстрація баз персональних даних
- — Реєстрація ключів електронної звітності M.Е.doc
- — Реєстрація платником єдиного податку
- — Реєстрація платником податку на додану вартість
- — Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити
- — Доставка документів в офіс Клієнта
РЕЄСТРАЦІЯ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ
Фізична особа-підприємець (ФОП) – це фізична особа, яка займається підприємницькою діяльністю та зареєстрована, як фізична особа-підприємець у встановленому законом порядку.
Фізичною особою-підприємцем може бути :
– Резидент (громадянин України);
– Нерезидент (іноземний громадянин).
Основні вимоги для реєстрації:
– Досягнення 18 років;
– Наявність повної цивільної дієздатності;
– Постійне місце проживання в Україні.
Для замовлення послуги реєстрації Фізичної особи-підприємця Вам необхідно надати вказаний перелік документів.
Перелік документів: |
1) Фізична особа:
1) Резидент України (громадянин України)
– Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності – 3-4 сторінки та місце реєстрації);
– Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру).
2) Нерезидент України (іноземний громадянин)
– Нотаріально посвідчений переклад паспорта (1-2 сторінки);
– Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру);
– Копія посвідки на місце проживання в Україні або дозволу на офіційне працевлаштування на території України (у разі наявності).
2) Перелік основних видів економичной діяльності;
3) Контактний номер телефону.
Строк реєстрації: |
3–5 робочих днів.
Вартість послуги реєстрації: |
– 1200 грн. без печатки (включає державне мито).
– 1500 грн. з печаткою (включає державне мито).
Додатково сплачуються нотаріальні витрати:
– Довіреність на представництво інтересів – 300 гривень;
– Нотаріально засвідчена копія довіреності на представництво інтересів – 50 гривень.
У вартість послуги входить: |
– Надання повної консультації з приводу документів та процедури реєстрації фізичної особи-підприємця;
– Розробка документів для проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця;
– Реєстрація фізичної особи-підприємця у у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області);
– Реєстрація фізичної особи-підприємця в в Управлінні Статистики м. Києва (області), у разі наявності – ліцензійних видів економічної діяльності;
– Подання відомостей про реєстрацію фізичної особи-підприємця в ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області) (подання реєстраційної заяви);
– Підготовка та подання необхідних документів в ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області) для реєстрації платником єдиного податку (у разі необхідності);
– Реєстрація книги обліку доходів та витрат (Ф.№10) в ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області) (у разі необхідності);
– Отримання Витяга з реєстра платників єдиного податку в ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області) (у разі необхідності);
– Виготовлення печатки фізичної особи-підприємця (у разі необхідності).
Перелік додаткових послуг: |
– Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;
– Пошук та надання юридичної адреси;
– Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;
– Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;
– Реєстрація Баз персональних даних;
– Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;
– Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);
– Реєстрація платником єдиного податку;
– Реєстрація Торгової марки (ТМ);
– Отримання Ліцензій або Дозволів;
– Розробка індивідуальних договорів та контрактів;
– Абонентське юридичне обслуговування;