- Головна
- Реєстрація юридичних та фізичних осіб
- Реєстрація об’єднань громадян
- Професійна спілка (профспілка)
- — Благодійна організація
- — Громадське об’єднання зі статусом юридичної особи
- — Громадське об’єднання без статусу юридичної особи
- — Підтвердження всеукраїнського статусу Громадського об’єднання
- — Релігійна організація
- — Кооператив
- — Політична партія
- — Професійна спілка (профспілка)
- — Об’єднання співвласників багатоквартирних будинків
- — Третейський суд
- — Надання юридичної адреси для юридичної особи
- — Отримання Витяга, Виписки та Довідки з Єдиного державного реєстру
- — Виготовлення додаткових печаток, штампів та факсиміле
- — Реєстрація баз персональних даних
- — Реєстрація ключів електронної звітності M.Е.doc
- — Реєстрація платником єдиного податку
- — Реєстрація платником податку на додану вартість
- — Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити
- — Доставка документів в офіс Клієнта
РЕЄСТРАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПІЛКИ
ПРОФЕСІЙНА СПІЛКА (ПРОФСПІЛКА) – це добровільна неприбуткова громадська організація, що об’єднує громадян, пов’язаних спільними інтересами за родом їх професійної (трудової) діяльності (навчання) (ст. 1 ЗУ «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності»).
Професійні спілки створюються з метою здійснення представництва та захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілки.
Членами профспілок можуть бути особи, які працюють на підприємстві, в установі або організації незалежно від форм власності і видів господарювання, у фізичної особи, яка використовує найману працю, особи, які забезпечують себе роботою самостійно, особи, які навчаються в навчальному закладі.
Професійні спілки можуть мати наступні статуси:
Статус первинних мають профспілки чи організації профспілки, які діють на підприємстві, в установі, організації, навчальному закладі або об’єднують членів профспілки, які забезпечують себе роботою самостійно чи працюють на різних підприємствах, в установах, організаціях або у фізичних осіб.
Статус місцевих мають профспілки, які об’єднують не менш як дві первинні профспілкові організації, що діють на різних підприємствах, в установах, організаціях однієї адміністративно-територіальної одиниці (міста, району в місті, району, села, селища).
Статус обласних мають профспілки, організації яких є в більшості адміністративно-територіальних одиниць однієї області, міст Києва та Севастополя; в більшості адміністративно-територіальних одиниць однієї області, міст Києва та Севастополя, де розташовані підприємства, установи або організації певної галузі.
Статус регіональних мають профспілки, організації яких є в більшості адміністративно-територіальних одиниць двох або більше областей.
Статус всеукраїнських профспілок визначається за однією з таких ознак:
1) наявність організацій профспілки в більшості адміністративно-територіальних одиниць України,;
2) наявність організацій профспілки в більшості з тих адміністративно-територіальних одиниць України, де розташовані підприємства, установи або організації певної галузі.
Статус республіканських профспілок Автономної Республіки Крим визначається за ознаками всеукраїнських профспілок стосовно території Автономної Республіки Крим.
Статус всеукраїнської можуть мати профспілки, які без спеціального дозволу використовують у своєму найменуванні слово “Україна” та похідні від нього.
Для замовлення послуги реєстрації ПРОФЕСІЙНОЇ СПІЛКИ (ПРОФСПІЛКИ) Вам необхідно заповнити БЛАНК ЗАМОВЛЕННЯ НА РЕЄСТРАЦІЮ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН та надати вказаний перелік документів.
Перелік документів: |
1) Назва Професійної спілки (повна, а також скорочена), її cтатус та юридична адреса;
2) Відомості про склад керівництва (членів Правління) Професійної спілки;
3) Відомості про склад Наглядової ради Професійної спілки (із зазначенням місцяроботи, посадитаномерівтелефонів)
4) Відомості про засновників Професійної спілки (копії паспортів та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (ідентифікаційних номерів) засновників, зазначення місця роботи, посади та контактних номерів телефонів);
5) Відомості про наявність організацій профспілки у відповідних адміністративно-територіальних одиницях;
6) Умови і порядок прийому в члени Професійної спілки, вибуття з неї;
7) Документ, який підтверджує місцезнаходження Професійної спілки (гарантійний лист власника приміщення, Договір купівлі-продажу приміщення, Договір оренди приміщення тощо);
Строки реєстрації: |
Базовий строк – 1-2 місяця.
Вартість послуги реєстрації: |
– від 3200 грн. (включає державне мито та виготовлення печатки).
Додатково сплачуються нотаріальні витрати:
– Нотаріально засвідчені заяви від засновників – 350 гривень кожна;
– Довіреність на представництво інтересів (від засновників) – 300 гривень;
– Нотаріально засвідчена копія Довіреності на представництво інтересів – 50 гривень.
– Нотаріально засвідчені копії заяв від засновників – кожна 50 гривень.
У вартість послуги входить: |
– Надання повної консультації з приводу документів та процедури реєстрації ПРОФЕСІЙНОЇ СПІЛКИ (ПРОФСПІЛКИ);
– Розробка установчих документів для проведення державної реєстрації ПРОФЕСІЙНОЇ СПІЛКИ (ПРОФСПІЛКИ);
– Представництво інтересів та реєстрація ПРОФЕСІЙНОЇ СПІЛКИ (ПРОФСПІЛКИ) у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області);
– Реєстрація ПРОФЕСІЙНОЇ СПІЛКИ (ПРОФСПІЛКИ) в Управлінні Статистики м. Києва (області);
– Подання відомостей про реєстрацію ПРОФЕСІЙНОЇ СПІЛКИ (ПРОФСПІЛКИ) в ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області);
– Представництво інтересів в ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області) при отримання Довідки про те, що ПРОФЕСІЙНА СПІЛКА (ПРОФСПІЛКА) має статус неприбуткової організації;
– Виготовлення печатки ПРОФЕСІЙНОЇ СПІЛКИ (ПРОФСПІЛКИ).
Перелік додаткових послуг: |
– Отримання Довідки про те, що ПРОФЕСІЙНА СПІЛКА (ПРОФСПІЛКА) має статус неприбуткової організації;
– Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;
– Пошук та надання юридичної адреси;
– Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;
– Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;
– Реєстрація Баз персональних даних;
– Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;
– Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);
– Реєстрація платником єдиного податку;
– Реєстрація Торгової марки (ТМ);
– Отримання Ліцензій або Дозволів;
– Розробка індивідуальних договорів та контрактів;
– Абонентське юридичне обслуговування;