- — Благодійна організація
- — Громадське об’єднання зі статусом юридичної особи
- — Громадське об’єднання без статусу юридичної особи
- — Підтвердження всеукраїнського статусу Громадського об’єднання
- — Релігійна організація
- — Кооператив
- — Політична партія
- — Професійна спілка (профспілка)
- — Об’єднання співвласників багатоквартирних будинків
- — Третейський суд
- — Надання юридичної адреси для юридичної особи
- — Отримання Витяга, Виписки та Довідки з Єдиного державного реєстру
- — Виготовлення додаткових печаток, штампів та факсиміле
- — Реєстрація баз персональних даних
- — Реєстрація ключів електронної звітності M.Е.doc
- — Реєстрація платником єдиного податку
- — Реєстрація платником податку на додану вартість
- — Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити
- — Доставка документів в офіс Клієнта
АСОЦІАЦІЯ – це договірне об’єднання, створене з метою постійної координації господарської діяльності підприємств, що об’єдналися, шляхом централізації однієї або кількох виробничих та управлінських функцій, розвитку спеціалізації і кооперації виробництва, організації спільних виробництв на основі об’єднання учасниками фінансових та матеріальних ресурсів для задоволення переважно господарських потреб учасників асоціації. (ст. 120 Господарського кодексу України).
Асоціація не має права втручатися у господарську діяльність підприємств – учасників асоціації. За рішенням учасників асоціація може бути уповноважена представляти їх інтереси у відносинах з органами влади, іншими підприємствами та організаціями.
Для замовлення послуги реєстрації АСОЦІАЦІЇ Вам необхідно заповнити БЛАНК ЗАМОВЛЕННЯ НА РЕЄСТРАЦІЮ ОБ’ЄДНАННЯ ПІДПРИЄМСТВ та надати вказаний перелік документів.
Перелік документів: |
1. Нотаріально засвідчені копії Статутів підприємств – учасників Асоціації;
2. Нотаріально засвідчені копії Свідоцтв про державну реєстрацію/Виписок з ЄДР підприємств – учасників Асоціації;
3. Нотаріально засвідчені копії Відомостей з ЄДРПОУ (Довідок Статистики) підприємств – учасників Асоціації;
4. Номера останнії Протоколів Загальних Зборів Учасників підприємств – учасників Асоціації;
5. Витяги з ЄДР підприємств – учасників Асоціації– оригінали дійсні на момент реєстрації Асоціації;
6. Дозвіл Антимонопольного комітету на узгодженні дії або концентрацію;
7. Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності 3-4 сторінки, та місце реєстрації) та реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) директора та бухгалтера Асоціації.
Строки реєстрації: |
– 30-40 робочих днів.
Вартість послуги реєстрації: |
– за домовленістю Сторін.
Додатково сплачуються нотаріальні витрати:
– Нотаріально засвідчений Статут Асоціації (2 шт.) – 400 гривень (до 3-х учасників);
– Нотаріально засвідчений Установчий договірАсоціації – 400 гривень (до 3-х учасників);
– Нотаріально засвідчені копії установчих документів (Статуту, Свідоцтва про державну реєстрацію/Виписки з ЄДР, Відомостей з ЄДРПОУ) підприємств – учасників Асоціації.
У вартість послуги входить: |
– Надання повної консультації з приводу документів та процедури реєстрації АСОЦІАЦІЇ;
– Розробка установчих документів для проведення державної реєстрації АСОЦІАЦІЇ;
– Реєстрація АСОЦІАЦІЇ у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області);
– Реєстрація АСОЦІАЦІЇ в Управлінні Статистики м. Києва (області);
– Подання відомостей про реєстрацію АСОЦІАЦІЇ в ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області);
– Виготовлення печатки АСОЦІАЦІЇ.
Перелік додаткових послуг: |
– Отримання дозволу Антимонопольного комітету на узгодженні дії або концентрацію;
– Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;
– Пошук та надання юридичної адреси;
– Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;
– Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;
– Реєстрація Баз персональних даних;
– Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;
– Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);
– Реєстрація платником єдиного податку;
– Реєстрація Торгової марки (ТМ);
– Отримання Ліцензій або Дозволів;
– Розробка індивідуальних договорів та контрактів;
– Абонентське юридичне обслуговування;