Інвестиційна компанія

РЕЄСТРАЦІЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ

 

ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ – це торговець цінними паперами, який, окрім провадження інших видів діяльності, може залучати кошти для здійснення спільного інвестування шляхом емісії цінних паперів та їх розміщення (розділ 2 ст. 18 Указу ПУ «Про інвестиційні фонди та інвестиційні компанії»).

Інвестиційна компанія створюється виключно у формі акціонерного товариства або товариства з обмеженою відповідальністю (Указ ПУ «Про інвестиційні фонди та інвестиційні компанії»).

Мінімальний розмір Статутного капіталу інвестиційної компанії – не менш як 50 тисяч мінімальних зарплат, визначених на момент реєстрації інвестиційної компанії (Указ ПУ «Про інвестиційні фонди та інвестиційні компанії»).

 

Для замовлення послуги реєстрації ІНВЕСТИЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ Вам необхідно надати вказаний перелік документів.

 

Базовий перелік документів:


 

Фізична особа:

1) Резидент України (громадянин України)

– Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності 3-4 сторінки, та місце реєстрації);

– Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру);

– Якщо фізична особа є підприємцем (ФОП) – Свідоцтво про державну реєстрацію/Виписка з ЄДР.

2) Нерезидент України (іноземний громадянин)

– Нотаріально посвідчений переклад паспорта (1-2 сторінки);

– Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру);

– Копія посвідки про тимчасове/постійне місце проживання в Україні або дозволу на офіційне працевлаштування на території України (у разі наявності).

 

Юридична особа:

1) Резидент України

– Копія Свідоцтва про держ. реєстрацію/Виписки з ЄДР;

– Копія Статуту;

– Копія Відомостей з ЄДРПОУ (Довідки з Управління Статистики);

– Номер останнього протоколу загальних зборів учасників;

– Витяг з ЄДР – оригінал станом на момент реєстрації;

– Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності 3-4 сторінки, та місце реєстрації) та реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) директора та бухгалтера.

2) Нерезидент України

Нотаріально засвідчені копії наступних легалізованих документів:

– Довіреності на уповноваженого представника іноземної юридичної особи;

– Рішення іноземної юридичної особи про створення юридичної особи;

– Витягу з торгового, банківського або судового реєстру (Свідоцтво про реєстрацію юридичної особи).

 

Строки реєстрації:

Базові строки – від 2-х до 5-ти місяців.

 

Вартість послуги реєстрації:

 – за домовленістю Сторін.

 

Додатково сплачуються нотаріальні витрати:

– Нотаріально засвідчений Статут (2 шт.) – 350 гривень (до 2-х учасників);

– Довіреність на представництво інтересів (від фізичних осіб учасників/засновників) – 300 гривень;

Нотаріальна копія довіреності на представництво інтересів – 50 гривень.

 

У вартість послуги входить:

 

 

– Надання повної консультації з приводу документів та процедури реєстрації ІНВЕСТИЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ;

– Розробка установчих документів для проведення державної реєстрації ІНВЕСТИЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ;

– Реєстрація ІНВЕСТИЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області);

– Представництво ІНВЕСТИЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ у Національній комісії, що здійснює державне регулювання в сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг) при включення ІНВЕСТИЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ до Державного реєстру фінансових установ України.

– Реєстрація ІНВЕСТИЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ в Управлінні Статистики;

– Подання відомостей про реєстрацію ІНВЕСТИЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ до ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області);

– Виготовлення печатки ІНВЕСТИЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ.

 

Перелік додаткових послуг:

 

– Включення Національною комісією, що здійснює державне регулювання в сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг) ІНВЕСТИЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ до Державного реєстру фінансових установ України;

Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;

Пошук та надання юридичної адреси;

Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);

Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;

Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;

Реєстрація Баз персональних даних;

Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;

Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);

Реєстрація платником єдиного податку;

Реєстрація Торгової марки (ТМ);

– Отримання Ліцензій або Дозволів;

Розробка індивідуальних договорів та контрактів;

Абонентське юридичне обслуговування;

Абонентське бухгалтерське обслуговування;

Доставка документів в офіс Клієнта.