Страхова компанія

РЕЄСТРАЦІЯ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ

 

 СТРАХОВА КОМПАНІЯ – фінансова установи, яка створена у формі акціонерного, повного, командитного товариства або товариства з додатковою відповідальністю з урахуванням того, що учасників кожної з таких фінансових установ повинно бути не менше трьох, а також одержала у встановленому порядку ліцензію на здійснення страхової діяльності (ст. 2 ЗУ «Про страхування»).

 Статутний капітал страхової компанії повинен бути сформований виключно у грошовій формі (ст. 2 ЗУ «Про страхування»).

Мінімальний розмір Статутного капіталу страхової компанії – 1 млн євро; 10 млн євро (страхуванням життя) (ст. 30 ЗУ «Про страхування»).

Для замовлення послуги реєстрації СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ Вам необхідно надати вказаний перелік документів.

 

Базовий перелік документів:


 

Фізична особа:

1) Резидент України (громадянин України)

– Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності 3-4 сторінки, та місце реєстрації);

– Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру);

– Якщо фізична особа є підприємцем (ФОП) – Свідоцтво про державну реєстрацію/Виписка з ЄДР.

2) Нерезидент України (іноземний громадянин)

– Нотаріально посвідчений переклад паспорта (1-2 сторінки);

– Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру);

– Копія посвідки про тимчасове/постійне місце проживання в Україні або дозволу на офіційне працевлаштування на території України (у разі наявності).

 

Юридична особа:

1) Резидент України

– Копія Свідоцтва про держ. реєстрацію/Виписки з ЄДР;

– Копія Статуту;

– Копія Відомостей з ЄДРПОУ (Довідки з Управління Статистики);

– Номер останнього протоколу загальних зборів учасників;

– Витяг з ЄДР – оригінал станом на момент реєстрації;

– Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності 3-4 сторінки, та місце реєстрації) та реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) директора та бухгалтера.

2) Нерезидент України

Нотаріально засвідчені копії наступних легалізованих документів:

– Довіреності на уповноваженого представника іноземної юридичної особи;

– Рішення іноземної юридичної особи про створення юридичної особи;

– Витягу з торгового, банківського або судового реєстру (Свідоцтво про реєстрацію юридичної особи).

 

 Строки реєстрації:

Базові строки – від 2-х до 5-ти місяців.

 

Вартість послуги реєстрації:

 – за домовленістю Сторін.

 

Додатково сплачуються нотаріальні витрати:

– Нотаріально засвідчений Статут (2 шт.) – 350 гривень (до 2-х учасників);

– Довіреність на представництво інтересів (від фізичних осіб учасників/засновників) – 300 гривень;

Нотаріальна копія довіреності на представництво інтересів – 50 гривень.

 

У вартість послуги входить:

 

 

– Надання повної консультації з приводу документів та процедури реєстрації СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ;

– Розробка установчих документів для проведення державної реєстрації СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ;

– Реєстрація СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області);

– Представництво інтересів СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ в Національній комісії, що здійснює державне регулювання в сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг) при включенні СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ до Державного реєстру фінансових установ України;

– Реєстрація СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ в Управлінні Статистики;

– Подання відомостей про реєстрацію СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ до ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області);

– Виготовлення печатки СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ.

 

 Перелік додаткових послуг:

 

– Включення СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ до Державного реєстру фінансових установ України; 

– Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина; 

– Пошук та надання юридичної адреси;

– Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);

– Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;

– Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;

– Реєстрація Баз персональних даних;

– Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;

– Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);

– Реєстрація платником єдиного податку

– Реєстрація Торгової марки (ТМ);

– Отримання Ліцензій або Дозволів;

– Розробка індивідуальних договорів та контрактів;

– Абонентське юридичне обслуговування;

– Абонентське бухгалтерське обслуговування;

– Доставка документів в офіс Клієнта.