- — Благодійна організація
- — Громадське об’єднання зі статусом юридичної особи
- — Громадське об’єднання без статусу юридичної особи
- — Підтвердження всеукраїнського статусу Громадського об’єднання
- — Релігійна організація
- — Кооператив
- — Політична партія
- — Професійна спілка (профспілка)
- — Об’єднання співвласників багатоквартирних будинків
- — Третейський суд
- — Надання юридичної адреси для юридичної особи
- — Отримання Витяга, Виписки та Довідки з Єдиного державного реєстру
- — Виготовлення додаткових печаток, штампів та факсиміле
- — Реєстрація баз персональних даних
- — Реєстрація ключів електронної звітності M.Е.doc
- — Реєстрація платником єдиного податку
- — Реєстрація платником податку на додану вартість
- — Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити
- — Доставка документів в офіс Клієнта
РЕЄСТРАЦІЯ ХОЛДИНГУ
ХОЛДИНГ – це акціонерне товариство, яке володіє, користується та розпоряджається холдинговими корпоративними пакетами акцій (часток, паїв) двох або більше корпоративних підприємств (ст. 1 Закону України «Про холдингові компанії в Україні»).
Холдинговий корпоративний пакет акцій (часток, паїв) – це пакет акцій (часток, паїв) корпоративного підприємства, який перевищує 50 відсотків чи становить величину, яка забезпечує право вирішального впливу на господарську діяльність корпоративного підприємства.
Для замовлення послуги реєстрації ХОЛДИНГУ Вам необхідно заповнити БЛАНК ЗАМОВЛЕННЯ НА РЕЄСТРАЦІЮ ОБ’ЄДНАННЯ ПІДПРИЄМСТВ та надати вказаний перелік документів.
Перелік документів: |
1. Нотаріально засвідчені копії Статутів підприємств – учасників Холдингу;
2. Нотаріально засвідчені копії Свідоцтв про державну реєстрацію/Виписок з ЄДР підприємств – учасників Холдингу;
3. Нотаріально засвідчені копії Відомостей з ЄДРПОУ (Довідок Статистики) підприємств – учасників Холдингу;
4. Номера останнії Протоколів Загальних Зборів Учасників підприємств – учасників Холдингу;
5. Витяги з ЄДР підприємств – учасників Холдингу – оригінали дійсні на момент реєстрації Холдингу;
6. Виписка з банку, про наявність грошових коштів для формування статутного капіталу;
7. Дозвіл Антимонопольного комітету на узгодженні дії або концентрацію;
8. Копія паспорта (1-2 сторінки, у разі необхідності 3-4 сторінки, та місце реєстрації) та реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) директора та бухгалтера Холдингу.
Строки реєстрації: |
– 30-40 робочих днів.
Вартість послуги реєстрації: |
– за домовленістю Сторін.
Додатково сплачуються нотаріальні витрати:
– Нотаріально засвідчений Статут Холдингу (2 шт.) – 400 гривень (до 3-х учасників);
– Нотаріально засвідчений Установчий договір Холдингу – 400 гривень (до 3-х учасників);
– Нотаріально засвідчені копії установчих документів (Статуту, Свідоцтва про державну реєстрацію/Виписки з ЄДР, Відомостей з ЄДРПОУ) підприємств – учасників Холдингу.
У вартість послуги входить: |
– Надання повної консультації з приводу документів та процедури реєстрації ХОЛДИНГУ;
– Розробка установчих документів для проведення державної реєстрації ХОЛДИНГУ;
– Реєстрація ХОЛДИНГУ у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Апарату державної адміністрації у м. Києві (області);
– Реєстрація ХОЛДИНГУ в Управлінні Статистики м. Києва (області);
– Подання відомостей про реєстрацію ХОЛДИНГУ в ДПІ відповідного району Головного управління Державної фіскальної служби м. Києва (області);
– Виготовлення печатки ХОЛДИНГУ.
Перелік додаткових послуг: |
– Отримання дозволу Антимонопольного комітету на узгодженні дії або концентрацію;
– Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;
– Пошук та надання юридичної адреси;
– Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;
– Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;
– Реєстрація Баз персональних даних;
– Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;
– Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);
– Реєстрація платником єдиного податку;
– Реєстрація Торгової марки (ТМ);
– Отримання Ліцензій або Дозволів;
– Розробка індивідуальних договорів та контрактів;
– Абонентське юридичне обслуговування;