Реєстрація баз персональних даних

РЕЄСТРАЦІЯ БАЗ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

 

База персональних даних — іменована сукупність упорядкованих персональних даних (відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована) в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних (згідно ЗУ «Про захист персональних даних»).

З приводу відповідальності, то з 1 січня 2012 року, у випадку виявлення баз персональних даних, які не були зареєстровані на винних осіб може бути накладено штраф в розмірі від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (тобто від 5100 до 8500 грн.). Інші розміри штрафних санкцій було визначено для посадових осіб юридичних осіб (директора та бухгалтера) та фізичних-підприємців. Для такої категорії осіб розмір штрафних санкцій становить від п’ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто від 8500 до 17000 грн.

 

Для замовлення послуги реєстрації баз персональних даних Вам необхідно надати вказаний перелік документів.

 

  Перелік документів:

 

 

1) Копія Cвідоцтва про державну реєстрацію/Виписки з ЄДР;

2) Копія Відомостей з ЄДРПОУ (Довідки з управління статистики);

3) Копія паспорта та реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру) (для фізичних осіб-підприємців).

 

 

   Строк реєстрації: 

   – 2 – 3 робочих дня. 

 

   Вартість послуги реєстрації:

 800 грн. (включає реєстрацію усіх необхідних баз Клієнта).

 

У вартість послуги входить:

 

 

– Надання повної консультації стосовно документів та процедури реєстрації баз персональних даних;

– Розробка заявок для реєстрації баз персональних даних: «Засновники», «Контрагенти», «Працівники», «Бухгалтерський облік», «Клієнти»;

– Розробка згод та положень про персональні дані;

– Подання заявок на реєстрацію баз персональних даних до Державної служби України з питань захисту персональних даних.

 

  Перелік додаткових послуг:

 

 

Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;

Пошук та надання юридичної адреси;

Виготовлення додаткових печаток та штампів (для податкових накладних, договорів, печатка № 1, кутовий штамп);

Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;

Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;

 Реєстрація ключів електронної звітності М.Е.Doc.;

Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);

Реєстрація платником єдиного податку;

Реєстрація Торгової марки (ТМ);

– Отримання Ліцензій або Дозволів;

Розробка індивідуальних договорів та контрактів;

Абонентське юридичне обслуговування;

Абонентське бухгалтерське обслуговування;

Доставка документів в офіс Клієнта.