- Головна
- Реєстрація юридичних та фізичних осіб
- Додаткові послуги при реєстрації підприємств
- Реєстрація ключів електронної звітності M.Е.doc
- — Благодійна організація
- — Громадське об’єднання зі статусом юридичної особи
- — Громадське об’єднання без статусу юридичної особи
- — Підтвердження всеукраїнського статусу Громадського об’єднання
- — Релігійна організація
- — Кооператив
- — Політична партія
- — Професійна спілка (профспілка)
- — Об’єднання співвласників багатоквартирних будинків
- — Третейський суд
- — Надання юридичної адреси для юридичної особи
- — Отримання Витяга, Виписки та Довідки з Єдиного державного реєстру
- — Виготовлення додаткових печаток, штампів та факсиміле
- — Реєстрація баз персональних даних
- — Реєстрація ключів електронної звітності M.Е.doc
- — Реєстрація платником єдиного податку
- — Реєстрація платником податку на додану вартість
- — Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити
- — Доставка документів в офіс Клієнта
РЕЄСТРАЦІЯ КЛЮЧІВ ЕЛЕКТРОННОЇ ЗВІТНОСТІ M.Е.doc
M.E.Doc – це програмний комплекс для здачі звітності в електронному вигляді, управління електронним документообігом та роботи з первинними документами Підприємства.
Перевагами подачі податкової звітності в електронному вигляді є:
– Економія робочого часу платників податків, а також коштів на придбання бланків звітних документів;
– Гарантія первинної логіко-автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок і описок;
– Не витрачається час на черги до податкового інспектора або «вікна» прийому звітності при подачі звітності, у тому числі і в інших державних органах, оскільки достатньо її лише сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм і передати через мережу Інтернет до податкового або іншого органу;
– Істотне скорочення термінів проведення перевірки правомірності заявлених до повернення сум ПДВ і забезпечення своєчасного їх повернення платникові податків;
– Підтвердження доставки звітності (податковий орган повідомляє протягом 5 хвилин після отримання звіту);
– Конфіденційність інформації;
– Оперативність обробки отриманої інформації в податковому органі;
– Звітність, направлена в податковий орган по електронній пошті через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису вимагає дублювання на паперових носіях, а також її зберігання.
Для замовлення послуги реєстрації ключів електронної звітності M.Е.doc Вам необхідно надати вказаний перелік документів.
Перелік документів: |
1) Копія Виписки з ЕДР;
2) Оригінал Статуту – для ознайомлення працівником сертифікаційного центру M.Е.doc.;
3) Копія Протоколу, в якому є пункт про призначення директора;
4) Копія наказу про призначення директора;
5) Копія паспорта і реєстраційного номера облікової картки платника (ідентифікаційного номера) податків Директора і бухгалтера.
6) Копія опису про проведення реєстраційних дій.
Строк реєстрації: |
– 1 – 3 робочих дні.
Вартість послуги реєстрації: |
– 800 грн.
– Безкоштовно! (за умови укладення договорів на абонентське бухгалтерське та/або юридичне обслуговування).
Додатково оплачується мито за реєстрацію ключів електронної звітності залежно від їх кількості:
1) Електронний підпис Директора.
2) Електронний підпис Бухгалтера.
3) Електронна печатка.
У вартість послуги входить: |
– Надання повній консультації стосовно документів і процедури реєстрації ключів електронної звітності M.Е.doc;
– Підготовка необхідних документів для реєстрації ключів електронної звітності M.Е.doc;
– Супровід підписання необхідних документів для реєстрації ключів електронної звітності M.Е.doc;
– Представництво інтересів юридичної особи/фізичного особи-підприємця в Українському сертифікаційному центрі з питань реєстрації ключів електронної звітності M.Е.doc;
– Установка програмного забезпечення M.Е.doc. (далі – програма M.Е.doc.)
– Реєстрація юридичної особи в програмі M.Е.doc.
– Формування ключів електронної звітності M.Е.doc. у програмі M.Е.doc.
– Реєстрація ключів електронної звітності M.Е.doc. у сертифікаційному центрі M.Е.doc.
– Отримання сертифікатів електронної звітності M.Е.doc.
– Завантаження сертифікатів електронної звітності M.Е.doc. у програму M.Е.doc.
Перелік додаткових послуг: |
– Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків для іноземного громадянина;
– Пошук та надання юридичної адреси;
– Отримання Виписки, Витягу та Довідки з ЄДР на юридичну особу;
– Супровід відкриття розрахункового рахунку або внесення змін в банківські реквізити;
– Реєстрація Баз персональних даних;
– Реєстрація платником податку на додану вартість (ПДВ);
– Реєстрація платником єдиного податку;
– Реєстрація Торгової марки (ТМ);
– Отримання Ліцензій або Дозволів;
– Розробка індивідуальних договорів та контрактів;
– Абонентське юридичне обслуговування;